تبلیغات

راهکارهای کنترل تردد پرسنل در ادارات و شرکت‌ها

کنترل تردد پرسنل در کسب و کارها و شرکت‌های مختلف بسیار مهم است و یکی از راهکارهای مدیریت بر عملکرد کارکنان، کنترل بر ورود و خروج آنهاست. ما در این بخش درباره مدیریت ورود و خروج کارکنان در سازمان‌های مختلف خواهیم پرداخت و راهکارهای مختلفی برای آن ارائه خواهیم کرد.

مدیریت تردد کارکنان در سازمان‌ها شامل دو بخش ثبت و کنترل تردد پرسنل است. ثبت ورود خروج مربوط به حضور و غیاب و کنترل تردد مربوط به محدود کردن ورود افراد متفرقه به سازمان است.

کنترل حضور و غیاب پرسنل

برای مدیریت تردد پرسنل، راهکارهای مختلفی وجود دارد و با توجه به شرایط هر شرکت (تعداد پرسنل، شیفت‌های کاری و مقررات کاری) می‌توان از روش‌های مختلفی استفاده کرد.

کنترل-تردد-پرسنل

 

سیستم تردد کارکنان در شرکت‌های کوچک

برای مدیریت تردد پرسنل در شرکت‌ها و ادارات کوچک نیازی به خرید سیستم‌های پیشرفته نیست، مگر اینکه شیفت‌ها و شرایط خاصی داشته باشند. به طور کلی برای این کسب و کارها می‌توان از دستگاه‌ های حضور و غیاب با قیمت ارزان بهمراه نرم افزار حضور غیاب رایگان و یا سیستم حضور و غیاب آنلاین (حضور غیاب با موبایل) استفاده کرد.

دستگاه حضور و غیاب

اگر تعداد پرسنل زیادی ندارید (تعداد پرسنل کمتر از 200 نفر) و شیفت‌های ورود و خروج کارکنان به صورت ساده و ثابت است، می‌توانید از دستگاه‌های حضور و غیاب ما استفاده کنید. ما در کنار این دستگاه‌ها، یک نسخه نرم افزار حضورغیاب و حقوق و دستمزد رایگان تقدیم شما می‌کنیم. برای مشاهده لیست دستگاه‌ها بر روی لینک دستگاه ثبت ورود و خروج کلیک کنید.
دستگاه خریداری شده شامل یکسال گارانتی، ده سال خدمات پس از فروش است. در ضمن نصب و راه‌اندازی سیستم به صورت آنلاین و رایگان است و برای آسودگی خاطر شما، این سیستم به مدت یکسال به صورت رایگان و آنلاین از طرف شرکت ما پیشتیبانی خواهد شد. برای مشاهده لیست کامل دستگاه‌ها به بخش دستگاه حضور و غیاب و ساعت زنی مراجعه نمایید و یا با ما تماس بگیرید : 09190273245 

دستگاه-حضور-غیاب-و-کنترل-تردد-پرسنل

ثبت تردد پرسنل

پرکاربردترین روشهای ثبت تردد پرسنل توسط دستگاه حضور و غیاب عبارتند از :

  • کارت بدون تماس (RFID)
  • اثر انگشت
  • تشخیص چهره
  • اسکن کف دست
  • شناسایی عنبیه

حضور و غیاب با موبایل (کنترل تردد موبایلی)

حضور غیاب با موبایل نیز یکی از راهکارهای ارزان قیمت برای کنترل ورود و خروج پرسنل در شرکت‌های کوچک و متوسط است. در این روش نیازی به دستگاه ساعت زنی ندارید. این سیستم شامل یکدستگاه بی‌سیم است و کارکنان از طریق یک اپلیکیشن که بر روی گوشی آنها نصب می‌شود و با نزدیک شدن به این دستگاه، تردد خود را ثبت می‌کنند.
علاوه بر wifi امکان ثبت تردد پرسنل در محیط خارج از شرکت و توسط قابلیت لوکیشن (gps) موبایل امکانپذیر است. برای مشاهده پلن‌های مختلف این سیستم، به بخش حضور و غیاب آنلاین مراجعه نمایید.

کنترل-تردد-آنلاین-پرسنل

 

مدیریت تردد پرسنل در سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ

کنترل-تردد-تحت-وب-پرسنل

سازمان‌ها ممکن است دارای پرسنل زیادی باشند، شیفت‌های متنوع اداری، گردشی و نامنظم داشته باشند و حتی ممکن است دارای شعبات و دفاتر مختلفی در سطح کشور باشند و نیاز باشد که این شعبات به صورت متمرکز از دفتر مرکزی مدیریت شود.
برای کنترل تردد پرسنل چنین سازمان‌هایی می‌توان از حضور غیاب تحت وب در اتوماسیون کنترل تردد پرسنل استفاده کرد. دستگاه‌های حضور غیابی که در این سیستم به کار گرفته می‌شود، حتماً باید دارای پورت شبکه داشته باشند. بعضی از دستگاه‌ها حتی دارای وب سرور بوده و قابلیت ارسال خودکار ترددها به سمت سرور را دارند. در حالت پیش فرض این سرور است که در ساعات منظم، دستگاه‌های حضورغیاب را در شبکه چک کرده و اطلاعات آنها را فراخوانی می‌کند.
به این ترتیب می‌توانید به راحتی ورود و خروج کارکنان مختلف را با شیفت‌های کاری متفاوت و در نقاط مختلف به صورت متمرکز مدیریت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این سیستم، به صفحه حضور و غیاب تحت وب مراجعه کنید.

حضور و غیاب و کنترل تردد پرسنل می‌تواند به صورت جداگانه مورد استفاده قرار گیرد و یا به صورت یک سامانه متمرکز و جامع کاربرد داشته باشد. ما انواع راهکارهای مدیریت حضور غیاب و کنترل تردد پرسنل را به شما ارائه می‌دهیم.

 

کنترل تردد پرسنل

تجهیزات-کنترل-تردد-پرسنل

در بسیاری از مواقع کنترل تردد پرسنل به جای مفهوم حضورغیاب به کار می‌رود. اما در عمل این دو تفاوت‌هایی با هم دارند. اگر چه ممکن است اشتراکات زیادی نیز با هم داشته باشند و در بسیاری از موارد هم یک سیستم جامع کنترل تردد، کنترل تردد و حضور و غیاب پرسنل را مدیریت می‌کند.
منظور از کنترل تردد پرسنل در اینجا، استفاده از تجهیزاتی مانند قفل برقی درب، دستگیره‌های هوشمند، اکسس کنترل، گیت تردد، راهبند و سایر تجهیزات کنترل دسترسی است که با احراز هویت پرسنل، به آنها اجازه ورود به شرکت را می‌دهد. اما سایر افراد متفرقه نمی‌توانند از موانع موجود عبور کنند. مگر اینکه با هماهنگی مسئولین مربوطه به نحوی (استفاده از کارت میهمان و …) توسط تجهیزات کنترل دسترسی شناسایی شده و اجازه ورود داشته باشند.

بنابراین راهکارهای کنترل تردد شامل دو بخش کلی است :

  • ثبت و محاسبه حضور و غیاب پرسنل
  • کنترل تردد پرسنل و محدود کردن تردد افراد غیر مجاز به داخل شرکت یا ساختمان مورد نظر

 

برای مشاهده تجهیزات مختلف کنترل تردد پرسنل و کسب اطلاعات بیشتر، صفحات زیر را مشاهده نمایید.

سیستم کنترل تردد هوشمند | گیت کنترل تردد | دستگاه کنترل تردد | راهبند اتوماتیک | راکت بازرسی بدنی | گیت ورود و خروج باشگاهی

در ضمن جهت خرید انواع تجهیزات مرتبط با کنترل تردد پرسنل می‌توانید با شماره 09190273245 تماس بگیرید.

 

کانال-مجله-حضور-و-غیاب-در-ایتا

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا