تبلیغات

دستگاه حضور غیاب باشگاهی | مدیریت ورود و خروج باشگاه

دستگاه حضور غیاب باشگاهی یکی از تجهیزات پرکاربرد در اتوماسیون ورزشی است که برای ثبت و کنترل ورود و خروج اعضاء به داخل باشگاه استفاده می‌شود. با استفاده از این دستگاه در کنار نرم افزار می‌توان به راحتی امور مربوط به ثبت نام کاربران، شهریه باشگاه، درآمد، هزینه‌ها و… را مدیریت کرد.

به خاطر داشته باشید که اگر در کنار دستگاه از گیت هم استفاده می‌کنید، باید دستگاه ورود و خروج باشگاه ورزشی دارای خروجی رله هم باشد یا در اصطلاح قابلیت کنترل تردد یا اکسس کنترل را داشته باشد.

 

دستگاه حضور غیاب باشگاهی چیست؟

دستگاه حضور غیاب باشگاهی برای کنترل ورود و خروج کارکنان و ورزشکاران، مدیریت شهریه و هزینه و درآمد باشگاه به کار می‌رود.  در واقع دستگاه ورود و خروج باشگاه ورزشی، همان دستگاه اکسس کنترل است که کار حضور و غیاب را نیز انجام می‌دهد. این تجهیزات در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند که در ادامه بیشتر با آنها آشنا می‌شوید. از این روش می‌توانید برای مدیریت تعرفه ها و تعداد جلسات استفاده کنید، از این رو به آن دستگاه شهریه باشگاه نیز گفته می‌شود.

حضور-و-غیاب-باشگاهی-چیست؟

 

کاربرد دستگاه ورود و خروج در باشگاه ورزشی

این سیستم دو کار برای شما انجام می‌دهد:

  • کنترل تردد : با استفاده از دستگاه ورود و خروج باشگاه ورزشی، می‌توانید تردد کلیه اعضاء را کنترل و مدیریت کنید، به این شکل که هر کدام از اعضاء توسط کارت، رمز، اثر انگشت و … توسط دستگاه شناسایی شده و در صورت تأیید مجوز آن‌ها، اجازه ورود داده می‌شود. این دستگاه معمولاً به یک گیت تردد وصل شده و در صورت شناسایی و تأیید ورزشکاران و کارکنان، یک سیگنال برای گیت ارسال کرده و مسیر عبور باز می‌شود. در غیر این صورت، امکان عبور از گیت فراهم نخواهد بود.
  • حضور و غیاب : هر باشگاه و مجموعه ورزشی، از یک سری نیروی انسانی برای مدیریت بهتر باشگاه استفاده می‌کند. مدیر باشگاه، مربیان ورزشی و سایر کادر باشگاه، افرادی هستند که در آنجا مشغول به کار بوده و ماهانه حقوق دریافت می‌کنند. با استفاده از دستگاه حضور و غیاب باشگاهی، ورود و خروج کارکنان به صورت روزانه ثبت شده و در انتهای ماه می‌توانید کارکرد آنها را محاسبه کرده و بر اساس آن حقوق و دستمزد را پرداخت نمائید. برای مشاهده لیست دستگاه‌های حضور غیاب به بخش دستگاه ثبت ورود و خروج مراجعه نمایید.

بنابراین مهمترین کاربردهای این دستگاه به شرح زیر است :

  • ثبت زمان دقیق ورود و خروج ورزشکاران و کادر باشگاه
  • امکان محاسبه ساعت کارکرد پرسنل کادر و مربیان
  • قابلیت اتصال به نرم افزار و مدیریت شهریه ورزشکاران
  • تهیه گزارش از میزان هزینه‌ها و درآمدهای مجموعه ورزشی

کاربرد-دستگاه-و-نرم-افزار-باشگاهی

دستگاه ورود و خروج باشگاه ورزشی

در این سایت مجموعه‌ای از بهترین مدل‌های دستگاه ورود و خروج به شما عرضه می‌گردد. تمام دستگاه‌ها با 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می‌شوند.

 

دستگاه اثر انگشت مدل F200

دستگاه-حضور-و-غیاب-باشگاهی-مدل-f200

 

  • ثبت ورود و خروج اعضاء از طریق اثر انگشت ، کارت Rfid و رمز انجام می‌شود.
  • حافظه ذخیره سازی دستگاه برابر است با : 2000 انگشت و کارت  + 100,000 تردد.
  • دستگاه از طریق کابل شبکه با کامپیوتر و نرم افزار ارتباط دارد.
  • سایر امکانات دستگاه عبارتند از : امکان دریافت اطلاعات با فلش مموری، سنسور نوری ضد خش، منوی فارسی.

دستگاه ورود و خروج مدل F400

دستگاه-ورود-خروج-باشگاه-ورزشی-مدل-f400

 

  • ثبت ورود و خروج اعضاء از طریق اثر انگشت ، کارت Rfid و رمز انجام می‌شود.
  • حافظه ذخیره سازی این دستگاه برابر است با : 3000 انگشت و کارت  + 100,000 تردد.
  • ارتباط و دریافت اطلاعات دستگاه از طریق پورت و کابل شبکه انجام می‌شود.
  • سایر امکانات : امکان دریافت اطلاعات با فلش مموری، سنسور نوری ضد خش، منوی فارسی.

دستگاه حضور و غیاب مدل UF100

دستگاه-ورود-خروج-باشگاه-مدل-uf100

 

  • UF100 طراحی چشم نوازی دارد و با 4 روش تشخیص چهره، انگشت، کارت و رمز  کار می‌کند.
  • حافظه دستگاه امکان ثبت 300 چهره، 1500 انگشت و کارت و 100,000 تردد را دارد.
  • مثل سایر مدل‌ها ارتباط با کامپیوتر و نرم افزار باشگاهی در UF100  هم از طریق شبکه صورت می‌گیرد. در کنار این، امکان دریافت از طریق wifi و فلش مموری هم وجود دارد.
  • سایر امکانات UF100 عبارتست از :  امکان تخلیه اطلاعات به صورت آنلاین و اینترنتی، منوی فارسی، ثبت سریع چهره.

دستگاه حضور و غیاب مدل MB2000

دستگاه-حضور-و-غیاب-باشگاهی-مدل-mb2000

 

  • MB2000 یکی از قدرتمندترین سیستم‌های حضور غیاب باشگاهی است و دارای دوربین تشخیص چهره، اثر انگشت، کارت و  ثبت رمز  می‌باشد.
  • حافظه این مدل برابر است با : 2000 چهره، 3000 اثر انگشت و کارت و 100,000 تردد.
  • برقراری ارتباط با نرم افزار باشگاهی و دریافت اطلاعات از  طریق پورت شبکه انجام می‌گیرد.
  • سایر امکانات : استفاده از نور مادون قرمز برای شناسایی بهتر چهره، امکان تخلیه اطلاعات با فلش، منوی فارسی،  اکسس کنترل.

دستگاه حضور غیاب مدل UFace302

دستگاه-حضور-غیاب-باشگاه-ورزشی-مدل-uface302

 

  • بسیار قدرتمند و باکیفیت با امکان ثبت چهره، اثر انگشت، کارت و  رمز.
  • ظرفیت و گنجایش بزرگ حافظه برابر با 3000 چهره، 4000 اثر انگشت و کارت و 100,000 تردد.
  • استفاده از پورت شبکه سیمی برای برقراری ارتباط و دریافت اطلاعات آن.
  • سایر امکانات : استفاده از نور مادون قرمز برای شناسیایی بهتر چهره، امکان تخلیه اطلاعات با فلش مموری(usb)، دارای منوی فارسی، اکسس کنترل، سنسور اثر انگشت نوری ضد خش.

 


 

برای محاسبه نهایی قیمت سیستم حضور و غیاب باشگاهی، علاوه بر هزینه دستگاه، قیمت نرم افزار و پنل پیامکی (الزامی نیست) را هم در نظر بگیرید.

نرم-افزار-و-پنل-ارسال-پیامک

 

برای دریافت مشاوره و قیمت با ما تماس بگیرید و یا به صفحه قیمت دستگاه حضور و غیاب باشگاه مراجعه نمایید.

 

تماس / واتس‌اپ : 09190273245

دفتر فروش : 28423606-021

 

نرم افزار حضور غیاب باشگاهی

برای مدیریت بهینه باشگاه ورزشی، در کنار دستگاه به یک نرم افزار نیز نیاز دارید تا بتوانید نظارت کاملی بر مجموعه ورزشی خود داشته باشید و در نهایت بتوانید گزارشات مورد نیاز را از آن تهیه کنید. از جمله ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • تشکیل پرونده (ثبت مشخصات اعضاء و ورزشکاران)
  • معرفی برنامه های ورزشکاران
  • تعریف تعرفه‌های مختلف
  • مدیریت شهریه‌ها
  • اتصال به انواع تجهیزات کنترل تردد از جمله گیت، کارتخوان، دستگاه حضور غیاب
  • ارائه گزارشات متنوع و کاربردی

 

روش‌های شناسایی بر روی دستگاه حضور غیاب باشگاه ورزشی

از روش‌های مختلفی برای ثبت ورود و خروج بر روی دستگاه حضور غیاب باشگاهی استفاده می‌شود. رمز (کد)، کارت بدون تماس، اثر انگشت و تشخیص چهره از جمله مهمترین راهکارها هستند. در ادامه توضیحات بیشتری را مشاهده می‌کنید.

حضور-غیاب-کارتی-باشگاه

 

 

کارت RFID

کارتخوان‌ بدوت تماس یا RFID یکی از قدیمی‌ترین روش‌های کنترل تردد در مجموعه‌های ورزشی است که به صورت کارت، تگ و مچ بند استفاده می‌شود. این روش بسیار ساده و ارزان قیمت بوده و در بسیاری از  جاها کاربرد دارد. روش کار به این صورت است که افراد کارت یا مچبند خود را جلوی کارتخوان دستگاه حضور غیاب نگه می‌دارند و اطلاعات آنها بلافاصله خوانده شده و مجوز ورود صادر می‌شود.

امکان گم شدن یا شکستن کارت و مچبند از مشکلات این روش است که باید در زمان خرید به آن توجه داشته باشید. در ضمن وقتی دستگاه کارتی می‌خرید باید کارت‌های آن را نیز به صورت جداگانه خریداری کنید.

 

 

موبایل

یکی از راهکارهای مدرن جهت ثبت ورود و خروج، استفاده از فناوری های مبتنی بر موبایل است. در حال حاضر بیشتر افراد دارای گوشی هوشمند هستند و از فناوری‌هایی مانند Qr Code، NFC و Bluetooth می‌توان برای کنترل ورود و خروج آنها در باشگاه ورزشی استفاده کرد. فقط کافی است در ورودی باشگاه به جای کارتخوان یا دستگاه کنترل تردد از یک ریدر مخصوص برای خواندن اطلاعات موبایل از طریق Qr Code، NFC و Bluetooth استفاده کرد. در این حالت اعضاء به سادگی با گوشی هوشمند خود شناسایی و می‌توانند وارد باشگاه ورزشی شده و از امکانات آن استفاده نمایند.

البته این روش هنوز در سطح باشگاه ‌های ایرانی جا نیفتاده و به صورت کامل تست نشده است که آیا جواب می‌دهد یا خیر!

ثبت-ورود-و-خروج-با-موبایل-در-باشگاه-ورزشی
ثبت-ورود-با-رمز-یا-کد

 

 

ورود رمز یا کد از طریق صفحه کلید

باشگاه‌ های ورزشی می‌توانند درب‌ها یا گیت‌های ورودی خود را به دستگاه رمزی مجهز کنند. در این روش برای هر یک از اعضاء، رمز یا کد مخصوص تعریف می‌شود. افراد با وارد کردن رمز خود از طریق صفحه کلید دستگاه می‌توانند وارد شوند. یکی از نقاط ضعف این روش، احتمال فراموشی رمز یا استفاده از رمز توسط سایرین است.

اکسس کنترل‌های رمزی معمولاً به صورت کارت و رمز هستند و علاوه بر رمز عبور، می‌شود از کارت نیز استفاده کرد.

 

 

دستگاه حضور غیاب بیومتریک

فناوری بیومتریک یکی از با کیفیت‌ترین و دقیق‌ترین روش‌های شناسایی و کنترل تردد است که با استفاده از مشخصات منحصر به فرد افراد (اثر انگشت، چهره، کف دست و …) اعتبار آنها را بررسی کرده و اجازه ورود می‌دهد.

دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی و تشخیص چهره دو مدل از پرکاربردترین روش‌های ثبت ورود و خروج در باشگاه های ورزشی هستند که با استفاده از مشخصات منحصر به فرد انگشتان دست یا صورت، کاربران را شناسایی می‌کنند. در این روش دیگر مثل کارت یا رمز امکان تقلب و سوء استفاده وجود ندارد و نمی‌شود آنها را کپی کرد.

در حال حاضر دستگاه اثر انگشت باشگاه از پرکاربردترین روش‌هایی است که مورد استفاده قرار می‌گیرد. در بخش بالا چند مدل از بهترین دستگاه های تشخیص چهره و اثر انگشتی را معرفی کرده‌ایم.

استفاده-از-دستگاه-حضور-غیاب-بیومتریک-در-باشگاه-ورزشی

 

باشگاه‌ها از جمله کسب و کارهایی هستند که نیاز به مدیریت نوین دارند. استفاده از تجهیزات مدرن مانند گیت و دستگاه ورود و خروج، علاوه بر ارتقاء امنیت، بی‌نظمی‌ در ورود و خروج‌ها را نیز کاهش داده و مدیریت آسان مجموعه ورزشی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

کاربرد-گیت-تردد-و-قفل-کمد-در-باشگاه-ورزشی

صفحه-اینستاگرام-مجله-حضور-و-غیاب

5 دیدگاه

  1. برای ثبت حضور غیاب باشگاه کدومیک از این دستگاهها باید خریداری بشه ؟
    یه توضیحی بی زحمت راجب کاراییش و قیمتشم بدید ممنون

    1. بله شما برای مدیریت ورورد و خروج در باشگاه ورزشی نیاز به یک دستگاه حضور و غیاب و نرم افزار دارید. برای دریافت قیمت می‌توانید با بخش فروش که شماره های آن درج شده، تماس بگیرید.

  2. من یک دستگاه حضور غیاب نیاز دارم که جلسات را تعریف کنم و در نهایت شهریه ها را مدیریت کنم. می خوام که این دستگاه به یک در برقی نصب بشه و بدون انگشت زدن یا کارت زدن کسی نتونه وارد سالن بشه دستگاه های شما این قابلیت را دارند؟؟/

    1. بله باید دستگاهی را خریداری کنید که خروجی رله داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

  3. من دستگاه uface302 را خریداری کردم و ازش راضیم . بسیار با کیفیته به خصوص تشخیص چهره قوی داره که سریع چهره را اسکن می کنه و مشتریان باشگاه سریع وارد میشن من قبلا یک مدل بسیار ضعیف و ارزان خریدم که ازش راضی نبودم اما ازایندستگاه کاملا راضی هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا