قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره (تصویری)

 

 

 

 

فناوری تشخیص چهره یک راهکار بدون تماس، ایمن، سریع و قابل اطمینان برای ثبت تردد پرسنل در اختیار شما قرار می‌دهد. دستگاه چهره زنی از مشخصات منحصر به فرد صورت افراد برای شناسایی و ثبت خودکار حضور و غیاب استفاده می‌کند. دستگاه حضور و غیاب مبتنی بر چهره توسط کارمندان، کارکنان یا کارگران در صنایع مختلف مانند صنایع خودروسازی، صنایع تولیدی، شرکت‌های توسعه نرم‌افزار، دفاتر کوچک، مدارس، فروشگاه‌ها و …. استفاده می‌شود. این سیستم چهره کاربر را در کمتر از 1 ثانیه تأیید می‌کند. توجه داشته باشید که بیشتر این دستگاه‌ها دارای خروجی رله بوده و به عنوان دستگاه کنترل تردد نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره، اطلاعات کاربران را با کمترین مداخله انسانی ثبت می‌کند. در این سیستم نقاط ضعف روش‌های دیگر مانند کارت زدن همکاران به جای یکدیگر، فراموشی یا شکستن کارت، فراموشی رمز، عدم شناسایی اثر انگشت و … وجود ندارد. قابلیت ضد جعل (Anti Spoofing) یکی از جدیدترین موارد طراحی شده است که برای شناسایی و جلوگیری از تلاش‌ها برای دور زدن سیستم با استفاده از عکس یا ماسک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

خدمات-پشتیبانی

1 سال گارانتی+10 سال خدمات پس از فروش

نرم-افزار-رایگان

نرم افزار حضورغیاب و حقوق‌دستمزد رایگان

ارسال-رایگان

ارسال رایگان به سراسر کشور

نصب-رایگان

نصب رایگان نرم افزار به صورت ریموت

پشتیبانی-نرم-افزار

1 سال پشتیبانی رایگان نرم افزار

 

“امکان نصب و آموزش به صورت حضوری نیز وجود دارد ”

 

جهت دریافت مشاوره رایگان و یا خرید با ما تماس بگیرید

تماس با موبایل

تماس در ساعات اداری

ارسال پیام در واتس‌اپ

 

 

قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره بستگی به برند، مدل دستگاه و امکانات آن دارد. در حال حاضر دستگاه‌ ثبت چهره در بازار از قیمت 5,000,000 تومان تا قیمت‌های بسیار بالا (بالای 100 میلیون تومان) وجود دارد. اما اگر خواستید یک سیستم با کیفیت خریداری کنید، می‌توانید با هزینه حدود  8 الی 15 میلیون تومان یک دستگاه با کیفیت  مناسب خریداری نمائید.

نکات مهم در خرید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره از راهکارهای بیومتریک بدون تماس است که به خصوص در زمان شیوع ویروس کووید 19 محبوبیت بسیاری کسب کرده و کاربرد آن به طور چشمگیری افزایش یافته است. گزافه گویی نیست اگر بگوییم در حال حاضر سیستم تشخیص چهره راحت‌ترین و منسجم‌ترین راهکار شناسایی و تأیید هویت افراد است.

1. کیفیت دوربین

کیفیت تصویر، تأثیر به سزایی در شناسایی سریع و دقیق چهره دارد. از طرفی هرچه کیفیت دوربین مورد استفاده بیشتر باشد، کیفیت تصاویر تهیه شده نیز بالاتر خواهد رفت. بنابراین اگر به دنبال شناسایی چهره با سرعت و دقت بیشتر هستید،‌ باید به نوع و کیفیت دوربین ساعت تشخیص چهره اهمیت بیشتری بدهید و در انتخاب آن دقت نمائید. اگر به دنبال بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره می گردید، حتماً به کیفیت دوربین آن توجه داشته باشید.

2. ظرفیت ثبت نام (معرفی) چهره

هر دستگاه چهره زنی، ظرفیت مشخصی برای تعریف چهره پرسنل دارد. در واقع هر دستگاه برای تعداد مشخصی از کاربران طراحی و تولید می‌شود. در هنگام خرید به این نکته توجه کنید که دستگاه منتخب شما، ظرفیت معرفی چه تعداد الگوی چهره را داراست و آیا این میزان با تعداد کارکنان شما متناسب است ؟!

3. الگوریتم شناسایی چهره

یکی از نکات مهم در انتخاب بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، بررسی الگوریتم های آن است. دستگاه های ساعت زنی تشخیص چهره از الگوریتم‌های متفاوتی برای شناسایی و احراز هویت استفاده می‌کنند. همانطور که در بخش قبل مطالعه کردید، الگوریتم‌های قدیمی در شناسایی چهره، بسیار ساده و ضعیف عمل کرده و مشکلات بسیاری در شناسایی و احراز هویت افراد به وجود می‌آورند.
برای این که این مشکلات را حذف کرده یا کاهش دهید، باید از سیستم‌های جدید استفاده نمائید. الگوریتم‌های جدید، سرعت و دقت بیشتری داشته و امنیت بیشتری دارند. استفاده از فناوری‌‌های نوین، کارایی سیستم‌ شما را افزایش داده و موجب شناسایی و ثبت تردد سریع‌تر و دقیق تر خواهد شد.

4.تأثیر شدت نور بر تشخیص چهره

تأثیر-تابش-نور-خورشید-بر-شناسایی-چهره

یکی از نکات مهم در خرید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، عملکرد و کارایی دوربین تشخیص چهره آن دستگاه در محیط‌های تاریک و یا محیط‌‌های با شدت نور بسیار زیاد است.
تابش نور و روشنایی محیط به طور قابل ملاحظه‌ای بر عملکرد شناسایی اسکنرها و دوربین‌های بیومتریک از جمله سنسور اثر انگشت و دوربین تشخیص چهره اثر گذار است و باعث اختلال در شناسایی شناسه‌های بیومتریک می‌گردد. برای همین توصیه می‌کنند که از نصب دستگاه حضور و غیاب چهره ای در معرض تابش مستقیم خورشید یا نورهای شدید محیطی خودداری کنید.
در دوربین‌های جدید با بهره‌گیری از فناوری‌های برتر، تأثیر گذاری شدت نور بر دوربین کاهش یافته و این سیستم‌ها توانایی عملکرد مناسب در محیط‌های با نور زیاد یا محیط‌های تاریک را دارند. در واقع بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، سیستمی است که در محیط های با نور بسیار کم و یا بسیار زیاد هم عمکلرد مناسبی داشته باشد.

 

لینک های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا