تبلیغات

دستگاه حضور و غیاب دست دوم و کارکرده

به جای دستگاه کارکرده از دستگاه حضور غیاب جدید f70 استفاده کنید

دستگاه حضور غیاب F70

4,970,000 تومان

 

این دستگاه ها با 12 ماه گارانتی، 10 سال خدمات پس از فروش و نرم افزار حضور غیاب رایگان ارائه می‌شود.

 

به دلیل افزایش بی رویه نرخ ارز در چند سال اخیر، قیمت کالا و تجهیزات مختلف افزایش چشمگیری داشته است.  از این رو برخی از کسب و کارهای برای کاهش هزینه‌ها، رو به استفاده از تجهیزات کارکرده آورده‌اند. به طور مثال دستگاه حضور  غیاب دست دوم ، راهکار بعضی از شرکت‌ها جهت کاهش هزینه‌ها است. در حال حاضر سایت‌های آگهی بزرگترین مرجع دستگاه حضور و غیاب دست دوم است  و شرکتهای حضور و غیاب در این زمینه فعالیتی ندارند.

اگر شما هم برای کاهش هزینه‌ها تصمیم به خرید دستگاه حضور و غیاب دست دوم را دارید، دستگاه حضور و غیاب ارزان اما نو با قیمت پائین، به جای دستگاه کارکرده می‌تواند، برای شما راهگشا باشد.

توصیه ما به شما این است که دستگاه نو قیمت مناسب بخرید، چرا که مزایای بیشتری نسبت به سیستم‌های کارکرده دارد.

  • دستگاه ساعت زنی نو دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است، اما دستگاه دست دوم فاقد گارانتی و پشتیبانی است.
  • دستگاه جدید خریداری شده، برای شما نصب و راه‌اندازی خواهد شد و یا آموزش‌های لازم به شما ارائه خواهد شد، در صورتیکه سیستم کارکرده را باید خودتان نصب کنید و امکان دارد، موفق به راه‌اندازی کامل آن نشوید.
  • معمولاً طول عمر مفید دستگاه جدید از یک دستگاه حضور و غیاب دست دوم بیشتر خواهد بود.
  • سیستم‌های نو معمولاً از فناوری‌های جدید بهره می‌برند، اما بعضی از دستگاه های کارکرده، احتمالاً دارای تکنولوژی قدیمی هستند.

 

اگر قصد شما از خرید دستگاه حضور و غیاب دست دوم، کاهش هزینه‌هاست، ما توصیه می‌کنیم که دستگاه نو با قیمت پائین‌تر بخرید که دارای گارانتی و خدمات پشتیبانی نیز باشد. برای سفارش و خرید دستگاه با قیمت مناسب، به بخش دستگاه حضور و غیاب مراجعه کنید و یا با شماره 09190273245 تماس بگیرید.

 

ثبت دستگاه حضور غیاب دست دوم برای فروش

اگر دستگاه حضور و غیاب دست دوم برای فروش دارید، در این بخش ثبت کنید

 

 

دستگاه حضور و غیاب دست دوم جهت فروش

دستگاه های حضور و غیاب کارکرده ثبت شده در فرم بالا در این بخش نمایش داده می‌شود. اطلاعات سیستم‌های نمایش داده شده، توسط کاربران در این سایت ثبت شده و سایت مجله حضور و غیاب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آنها ندارد. لطفاً اگر تمایل به خرید داشتید، با شماره ثبت شده تماس بگیرید و بررسی بیشتری انجام دهید. در ضمن دوستانی که دستگاه‌شان به فروش می‌رود، لطفا در بخش کامنت اعلام کنند تا آگهی‌شان غیرفعال شود.

مشخصات هر دستگاه داخل تصویر هست. برای بزرگتر شدن تصویر، روی آن کلیک کنید.

دستگاه حضور و غیاب دست دوم مدل k21

  • مدل : zkteco-k21
  • شناسایی : اثر انگشت- کارت
  • وضعیت دستگاه : در حد نو
  • توضیحات تکمیلی : دستگاه آکبند هست بدون جعبه
  • قیمت : 2,500,000 تومان
  • شماره تماس : 09190873419

 

دستگاه کارکرد zkt-vf600

 

  • مدل : zkt-vf600
  • شناسایی : تشخیص چهره- اثر انگشت- کارت
  • وضعیت دستگاه : در حد نو
  • توضیحات تکمیلی : –
  • قیمت : توافقی
  • شماره تماس : 09126061228

 

دستگاه-ساعت-زنی-دست-دوم-kta630

 

 

 

دستگاههای زیر در سال 1401 آگهی شده است.

فروش-دستگاه-حضور-غیاب-دست-دوم

 

 

دستگاه کارتی-اثر انگشتی

محصول شرکت علم و صنعت

در حد نو

شماره تماس : 09124574783

دستگاه-حضور-غیاب-دست-دوم-تشخیص-چهره

دستگاه تشخیص چهره -اثر انگشتی

مدل uf100

کارکرده – سالم

متعلقات : آداپتور و پایه

3.300.000 تومان

شماره تماس : ۰۹۱۰۱۳۶۹۱۶۰

حضور-غیاب-دست-دوم-zk-eb110

دستگاه اثر انگشتی – کارتی

محصول شرکت zkteco – مدل zk-eb110

در حد نو- فقط یکبار به صورت امتحانی برنامه ریزی شده

متعلقات : کارتن و مابقی متعلقات

قیمت پیشنهادی : 2.000.000 تومان

شماره تماس : 09120272474

 

دستگاه-دست-دوم-کارتی-اثر-انگشتی

دستگاه کارتی – اثر انگشتی

محصول شرکت faratecno

 نو

آکبند – همه لوازم تکمیل

شماره تماس : ۰۹۰۳۷۴۷۵۶۷۴

دستگاه-ساعت-زنی-دست-دوم-md8000

دستگاه کارتی – اثر انگشتی – چهره

مدل دستگاه MD800

 کارکرده

آداپتور دارد

3,500,000 تومان

شماره تماس : 09191572782

دستگاه-حضور-و-غیاب-دست-دوم-f400

دستگاه اثر انگشتی – کارتی

مدل دستگاه F400

در حد نو – چند ماه کارکرده

تجهیزات داخل کارتن

2,800,000 تومان

شماره تماس : 09229984091

همانطور که عنوان شد؛ تقریباً تمامی شرکت‌های حضور و غیاب، عرضه دستگاه ساعت زنی دست دوم ندارند. بعضی از این شرکت‌ها، دستگاه حضور و غیابا قدیمی و کارکرده شما را می خرند و در ازاء آن یک دستگاه نو تحویل شما می دهند. (البته دستگاه کارکرده باید متعلق به همان شرکت باشد و مابه التفاوت آن را هم باید بپردازید.)

اگر دنبال دستگاه حضور و غیاب دست دوم هستید، می‌توانید سری به سایت‌هایی مانند دیوار و شیپور و سایر سایت‌های آگهی بزنید. البته صفحه مربوط به فروش دستگاه کارکرده در سایت دیوار متعلق به یک شرکت حضور غیاب است و در این صفحه خبری از ارائه دستگاه ساعت زنی کارکرده نیست و دستگاه‌های نو به فروش می رسد. تنها سایت شیپور است که صفحه فعال در زمینه فروش دستگاه‌های کارکرده دارد.

آگهی-دستگاه-حضور-و-غیاب-دست-دوم
آگهی فروش دستگاه حضور و غیاب دست دوم

دلایل مختلفی وجود دارد که افراد یا شرکت‌ها بعد از خرید دستگاه حضور و غیاب ،‌ پس از مدتی آن را کنار گذاشته یا اقدام به فروش آن می‌کنند. یکی از علت‌ها این است که آن دستگاه کیفیت مناسبی نداشته و شخص یا شرکت در استفاده از آن با مشکل مواجه شده است. احتمال دارد دستگاه‌ انتخاب شده با نیازهای شرکت سازگاری نداشته و به کار آن شرکت نیامده است. مثلاً ممکن است تعداد کاربران شرکت زیاد بوده و دستگاه ظرفیت کافی جهت ثبت نام کاربران جدید را نداشته است. در حالت دیگر امکان دارد در طی استفاده از دستگاه حضور غیاب برای آن مشکلی پیش آمده و مالک دستگاه بدون اطلاع رسانی راجع به اشکال بوجود آمده اقدام به فروش کرده است. در بهترین حالت ممکن است پس از ابتیاع دستگاه و با توجه به سیاست‌‌های شرکت و یا تعطیلی یا جابجایی شرکت، دستگاه بدون این‌که مشکلی داشته باشد، به فروش گذاشته شده باشد. 

 

5 فاکتور مهم در زمان انتخاب دستگاه حضور و غیاب دست دوم 

نکات-مهم-خرید-دستگاه-حضور-غیاب-دست-دوم
آیا خرید دستگاه حضور و غیاب دست دوم به صرفه است؟

1. سلامت محصول

شرکت های معتبر معمولاً‌ محصولات کارکرده نمی‌فروشند. برای مشاهده و انتخاب دستگاه حضور و غیاب دست دوم باید به سایت‌های آگهی سر بزنید.  خریداری تجهیزات تخصصی از افراد متفرقه، امر معقولی به نظر نمی‌رسد. چرا که ممکن است لوازم جانبی دستگاه از جمله CD راه‌انداز دستگاه موجود نباشد. از طرف دیگر معمولاً تست، نصب و راه‌اندازی و آموزش دستگاه به صورت کامل و اصولی صورت نمی‌گیرد. بنابراین ممکن است مشکلات احتمالی دستگاه ساعت زنی برای شما آشکار نشود و بعداً هنگام استفاده از آن با مشکل مواجه شوید. بنابراین وقتی دستگاه کارکرده انتخاب ، باید منتظر مشکلات احتمالی آن نیز باشید.

2. طول عمر مفید دستگاه

 تجهیزات الکترونیکی از جمله دستگاه‌های ساعت زنی طول عمر مفید مشخصی دارند. استفاده از این دستگاه‌‌ها به مرور زمان موجب مستهلک شدن آن‌ها می‌شود و بخش‌های مختلف آن ممکن است عملکرد قابل قبولی نداشته باشد. به طور مثال ممکن است کارتخوان،‌ کارت‌ها را بدرستی نخواند، یا اسکنر اثر انگشت ، انگشت‌ها را شناسایی نکند و یا به سختی شناسایی کند.

به نظر شما اگر یک سیستم اثر انگشتی یا تشخیص چهره، نتواند کاربران را به درستی ( با دقت و سرعت مناسب) شناسایی کند، ارزش خرید دارد ؟ قطعاً نه .

3. ارتباط با دستگاه و تخلیه آن

اگر شما نتوانید اطلاعات ثبت شده بر روی دستگاه حضور و غیاب را به کامپیوتر (نرم‌افزار حضور‌غیاب) انتقال داده و گزارشات مورد نظر را تهیه کنید، عملاً‌ آن سیستم کارایی چندانی برای شما نخواهد داشت.

در موارد بسیاری مشاهده شده است که به دلیل عدم تست کامل دستگاه حضور و غیاب دست دوم، شخص پس از خرید موفق به ارتباط و دریافت اطلاعات از دستگاه نشده و آن را کنار گذاشته است.

4. نرم افزار حضور و غیاب

همانطور که در موارد قبلی نیز اشاره شد، بسیار پیش می‌آید که دستگاه حضور و غیاب دست دوم بدون نرم‌افزار ارائه می‌شود. دستگاه بدون نرم‌افزار یعنی هیچ! اگر شما نتوانید اطلاعات ثبت شده بر روی دستگاه ساعتی زنی را در نرم افزار  مشاهده کرده و گزارش‌گیری نمایید. آن دستگاه حکم یک دکور را برای شما خواهد داشت.

تجربه این گونه خرید‌ها نشان می‌دهد که فرد در هنگام انتخاب دستگاه کارکرده، توجهی به نرم‌افزار و ضرورت استفاده از آن ندارد. اما پس از مدتی متوجه می‌شود که باید اطلاعات تردد را بر روی یک نرم‌افزار پردازش و گزارش گیری نماید. در اینجا دو حالت پیش می‌آید؛ حالت اول اینکه باید با شرکت‌های مختلف حضور و غیاب تماس بگیرد و با صرف هزینه ، یک نرم‌افزار حضور و غیاب سازگار با دستگاه ، تهیه کند. حالت دوم این است که دستگاه را کنار بگذارد و یک سیستم حضور و غیاب جدید انتخاب نماید.

5. گارانتی و خدمات پس از فروش

معمولاً‌ دستگاه حضور و غیاب دست دوم به دلیل انقضاء‌ مدت، شامل گارانتی نمی‌شود و اگر احیاناً‌ نیازی به تعمیر یا خدمات مرتبط با گارانتی داشته باشید باید هزینه آن را بپردازید، در صورتی که دستگاه نو حداقل یکسال گارانتی دارد و تعمیرات و خدمات مرتبط با آن به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد.

در ضمن به دلیل این که نام شرکت شما به عنوان خریدار دستگاه مورد نظر در بانک اطلاعاتی شرکت فروشنده ثبت نشده است، ممکن است حتی خدمات پس از فروش (حتی با تقبل هزینه) هم به شما ارائه نشود. در این صورت، پس از بروز مشکل برای دستگاه‌‌تان مجبورید آن را کنار بگذارید.

با توجه به نکات ذکر شده توصیه می‌کنم از تجربه‌های ناموفق استفاده از دستگاه ساعت زنی دست دوم توسط دیگران استفاده کنید و هرگز سمت این نوع سیستم‌ها نروید. قطعاً اگر بررسی بیشتری انجام دهید، یک دستگاه حضور و غیاب با کیفیت و با قیمت مناسب پیدا خواهید کرد.

کانال-مجله-حضور-و-غیاب-در-ایتا

سوالات متداول 

در زمان انتخاب دستگاه حضور و غیاب دست دوم به چه نکاتی توجه کنیم ؟

1. سلامت محصول 2. طول عمر مفید دستگاه 3. ارتباط با دستگاه و تخلیه آن 4. نرم افزار حضور و غیاب 5. گارانتی و خدمات پس از فروش

از کجا دستگاه حضور و غیاب دست دوم بخریم ؟

در این سایت فرمی برای ثبت دستگاه ساعت زنی دست دوم قرار داده شده است، که در صورت ثبت دستگاه، مشخصات آن در سایت قرار می‌گیرد. علاوه بر این می‌توانید به سایتهای آگهی نیز مراجعه نمائید.
صفحه-اینستاگرام-مجله-حضور-و-غیاب

نوشته های مشابه

7 دیدگاه

  1. ما یک دستگاه حضور و غیاب از یکی از شرکتها خریداری کردیم منوی فارسی نداره و همه منوهاش انگلیسیه انگشت پرسنل رو هم خوب نمیخونه . متاسفانه شرکت فروشنده هم جواب درست و حسابی نمیده مجبورم دستگاه را کنار بگذارم . از این طریق میخواستم به دوستانی که به فکر خرید هستند بگم که حتما از جای معتبر خریداری کنید و زیاد روی قیمت هم حساس نباشید. به قول معروف هیچ ارزانی بی دلیل نیست .

  2. سلام من یه دستگاه دارم برای دایی ام بوده شرکت بیمه داشت که جمع کرده و خارج از کشور رفته یسری لوازمش دست من بود از جمله دستگاه حضورغیابش و اصلا بکارم نمیاد و سر رشته ای ندارم ازش کسی هست بهش نشون بدم یا بکارش بیاد بخره

    1. سلام دوست عزیز
      تو همین صفحه یک فرم قرار داده شده برای ثبت دستگاه کارکرده، لطفاً اطلاعات دستگاه را تا جایی که می دونید وارد کنید. حتما یک عکس و اطلاعات تماس هم از دستگاه بزارید، تا در سایت قرار داده بشه . دوستانی که تمایل داشته باشند، با شما تماس می‌گیرند.

  3. هزینه درج آگهی فروش دستگاه حضور غیاب دست دوم در سایت شما چقدره؟

  4. دستگاه دست دو هم همیشه بد نیست، اگه دقت کافی بشه و با بررسی همه جوانب دست به انتخاب بزنیم، میتونیم یک دستگاه حضور غیاب خوب و مناسب با قیمت مناسب پیدا کنیم. بعضی از شرکتها دستگاه میخرن و به دلایلی اصلن استفاده نمیکنن و دستگاهشون رو کنار میگذارن. خب اینجور سیستمها به احتمال خیلی زیاد سالمه و میتونیم با قیمت بسیار پائین تری از دستگاه اصلی خریداری کنیم. البته همونطور که شما هم فرمودید، پشتیبانی و گارانتی هم خیلی مهم که باید به اونهاهم توجه داشته باشیم.

  5. دقیقا با حرف شما موافقم
    دوستان توصیه میکنم سمت خرید دستگاه حضور و غیاب دست دوم نرید. من خودم تجربشو داشتم، یک دستگاه کارکرده خریدم و در مدت زمان خیلی کوتاهی اونو کنار گذاشتم.
    اولاً که نتونستم اونو راه اندازی کنم سی دی نرم افزار رو هم داشتم ولی نشد که راه اندازی بشه. شرکت اصلی دستگاه هم این دستگاه را پشتیبانی نمیکرد. حتی به مرحله تست دستگاه هم نرسیدم که بتونم دو تا اثر انگشت روش تعریف کنیم.
    حالا که این مقاله را خوندم دقیقاً حرفاتونو تأیید میکنم. اینکه بتونید دستگاه و نرم افزارتونو نصب و راه اندازی کنید خیلی مهمه و از اون مهمتر این که دستگاه خدمات پس از فروش داشته باشه

دکمه بازگشت به بالا