تبلیغات

فروش دستگاه حضور و غیاب در تهران (خرید حضوری)

علاوه بر خرید اینترنتی، امکان خرید حضوری محصولات این سایت وجود دارد.  نصب و راه اندازی دستگاه در تهران به دو صورت آنلاین (رایگان) و حضوری امکانپذیر است. نصب برای سایر نقاط (سراسر کشور) به صورت آنلاین و رایگان صورت می‌گیرد. تمامی دستگاه‌های ما دارای منو و سخنگوی فارسی است و کاربران به راحتی می‌توانند با آن‌ها کار کنند.

اگر به دنبال یک مرکز مطمئن فروش دستگاه حضور و غیاب در تهران می‌گردید، برای دریافت مشاوره یا هماهنگی جهت خرید حضوری با ما تماس بگیرید :

09190273245  –  021-28423606

قبل از خرید می‌توانید جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید. پس از خرید نیز خدمات زیر به شمار ارائه می‌گردد:

  • 1 سال گارانتی معتبر ( تعویض قطعات در کمترین زمان ممکن)
  • 5 تا 10 سال خدمات پس از فروش
  • نرم افزار حضور و غیاب و حقوق و دستمزد رایگان
  • نصب و راه‌ اندازی و آموزش آنلاین و رایگان
  • در صورت نیاز مشتری، نصب و آموزش به صورت حضوری نیز امکانپذیر است

 

فروش انواع دستگاه حضور و غیاب در تهران – ارسال به سراسر کشور

ما حدود 20 مدل متنوع دستگاه حضور و غیاب از قیمت 3 میلیون تومان تا 14 میلیون تومان را به شما عرضه می‌کنیم. در این بخش تعدادی از دستگاه‌ها معرفی شده‌اند. تمامی این دستگاه‌ها دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش هستند. به همراه هر دستگاه یک نسخه رایگان از نرم‌افزار حضور غیاب تقدیم مشتریان عزیز می‌شود.

فروش-دستگاه-حضور-غیاب-ai07f-در-تهران

دستگاه حضور و غیاب Ai07F یک سیستم ساعت زنی کامل و یک انتخاب بسیار خوب برای خرید به شمار می‌رود. این دستگاه امکان ثبت تردد از طریق تشخیص چهره، اثر انگشت و کارت را دارد، امکانات ارتباطی این دستگاه نیز کامل است و شما می‌توانید از طریق شبکه، usb و Wifi اطلاعات دستگاه را فراخوانی کنید. برای مشاهده مشخصات کامل به لینک دستگاه حضور و غیاب تحت شبکه ai07f مراجعه نمایید.

فروش-دستگاه-zk-k14-در-تهران

 

دستگاه اثر انگشتی K14 یکی دیگر از پیشنهادات ما جهت خرید است. این سیستم حضور و غیاب اثر انگشتی مشخصات سخت افزاری و قیمت خوبی دارد و یکی از پرفروش‌ترین دستگاه های حضور غیاب در تهران و سراسر کشور به شمار می‌رود. اطلاعات کامل این دستگاه را در بخش دستگاه کارتکس حضور و غیاب ببینید.

فروش-دستگاه-حضور-و-غیاب-uface302

 

UFace302 یکی از بهترین پر فروش ترین دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره است که امکانات کاملی دارد و قیمت آن نیز در برابر امکانات و کارایی آن بسیار مناسب است. 4 روش ثبت تردد (چهره، انگشت، کارت، رمز)، باتری داخلی، درگاه ارتباطی شبکه و usb و قابلیت اکسس کنترل از جمله ویژگیهای این دستگاه به شمار می‌رود . در صفحه دستگاه حضور و غیاب Uface302، مشخصات کامل این دستگاه قابل مشاهده است.

فروش-دستگاه-f22-تهران

 

اگر قصد خرید دستگاه حضور غیاب و اکسس کنترل اثر انگشتی را دارید، ما دستگاه F22 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این دستگاه در دو رنگ مشکی و سفید تولید شده و هم به عنوان ساعت زنی و هم اکسس کنترل به فروش می‌رسد. دستگاه حضور غیاب F22 علاوه بر usb و شبکه سیمی، دارای پورت wifi نیز هست. اگر تمایل دارید، اطلاعات بیشتری به دست آورید، به بخش دستگاه F22 بروید.

فروش-دستگاه-حضور-غیاب-uf100-در-تهران

 

دستگاه ساعت زنی تشخیص چهره و اثر انگشتی UF100 یک سیستم با عملکرد و کارایی بالا، طراحی زیبا و قیمت مناسب است که جهت خرید به شما معرفی می‌شود. این دستگاه برای فروش به کسب و کارهای کوچک  و متوسط طراحی شده و به خوبی می‌تواند از عهده مدیریت حضور و غیاب کارکنان شما بر آید. اطلاعات بیشتر : دستگاه حضور و غیاب UF100

فروش-دستگاه-حضور-غیاب-در-تهران-lx15

اگر قصد خرید یک دستگاه حضور و غیاب ارزان قیمت و اقتصادی را دارید، دستگاه انگشت زنی LX15 یکی از بهترین انتخاب‌هاست. این دستگاه انگشت زنی قابلیت ثبت 500 اثر انگشت را دارد و با فلش مموری تخلیه می‌شود. در ضمن یکی از ارزان‌ترین دستگاه های موجود در بازار است. اطلاعات کامل این سیستم را در بخش دستگاه حضور و غیاب LX15 مشاهده کنید.

 

برای مشاهده مشخصات کامل دستگاه‌‌ها و محصولات بیشتر به بخش قیمت دستگاه ساعت زنی مراجعه نمائید. یا با شماره 09190273245 تماس بگیرید.

 

مرکز فروش دستگاه حضور و غیاب در تهران

شرکتهای مختلفی در حوزه فروش دستگاه حضور و غیاب در تهران فعال هستند. از جمله مراکزی که به صورت حضوری می‌توانید خرید نرم افزار و دستگاه حضور و غیاب در تهران را انجام دهید، به شرکتهای زیر می‌توان اشاره کرد.

دفتر فروش شرکت زمان پرداز

یکی از فعالترین شرکت‌های فعال در حوزه فروش دستگاه حضور و غیاب، شرکت زمان پرداز است . این شرکت محصولات دو برند zkteco و timmy را ارائه می‌دهد. با خرید دستگاه حضور غیاب از این شرکت، یک نسخه رایگان از نرم افزار حضور غیاب به شما ارائه می‌شود.

دفتر مرکزی این شرکت در شهر کاشان مستقر است، اما یک دفتر فروش نیز در تهران دارد.

آدرس : تهران، خیابان ولیعصر، تقاطع طالقانی، پاساژ نور

تلفن : 91094744-021

 

شرکت فراتکنو

فراتکنو یکی از شرکت‌های شناخته شده در زمینه ارائه دستگاه و نرم افزار حضور و غیاب در سطح شهر تهران و سراسر کشور است. این شرکت محصولات برند ZKTECO را بهمراه نرم افزارهای اختصاصی خود از جمله نرم افزار حضور غیاب، نرم افزار باشگاهی و نرم افزار حضور غیاب مدرسه ارائه می‌دهد.

آدرس : تهران -سه راه طالقانی – نبش کوچه مشایخی

تلفن : 91007110-021

 

شرکت مهندسی رسا

شرکت مهندسی رسا یکی از مراکز فروش دستگاه حضور و غیاب در تهران، که در محدوده بلوار کشاورز مستقر است. این شرکت در زمینه ارائه انواع دستگاه های حضور و غیاب و کنترل تردد ZKTECO ، حضور و غیاب باشگاهی، گیت تردد و … فعالیت دارد. محل استقرار این شرکت در مرکز شهر، امکان دسترسی آسان از تمامی نقاط را آسان می‌سازد.

آدرس کامل شرکت : بلوار کشاورز، بین خیابان کارگر و جمالزاده، ساختمان کیمیا (پلاک 342)

تلفن : 66903061-021

 

شرکت کارا2000

شرکت کارا دوهزار یکی از قدیمی‌ترین شرکتهای تولید کننده دستگاه حضور و غیاب است که در سراسر کشور نیز خدمات ارائه می‌دهد. این دستگاه تولید کننده انواع دستگاه حضور غیاب، گیت کنترل تردد، صندوق فروشگاهی و نرم افزارهای مختلف است. محل قبلی این شرکت در ابتدای بزگراه مدرس، تقاطع زهره بود. اما در حال حاضر به بزرگراه صدر نقل مکان کرده است.

آدرس : بزگراه صدر غرب به شرق – بعد از بلوار کاوه، خیابان بهار

تلفن : 26602500-021

برای خرید دستگاه حضور و غیاب در تهران می‌توانید از شرکتهای زیر نیز استفاده کنید :

  • شرکت پالیز افزار : میدان فردوسی، ابتدای خیابان شهید قرنی
  • افق فراویژن واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی
  • شرکت دنیای پردازش : خیابان کارگر شمالی
  • شرکت جهان گستر پارس : خیابان سهروردی
  • شرکت علم و صنعت : خیابان پروین اعتصامی

 

سوالات متداول درباره فروش دستگاه حضور و غیاب در تهران

آیا دفتر شما در تهران مستقر است ؟

بله ما دو مرکز فروش دستگاه حضور و غیاب در تهران داریم. علاوه بر این امکان ارائه خدمات در سایر شهرها را نیز داریم.

نصب و راه اندازی دستگاه حضور و غیاب در تهران به چه صورتی است؟

نصب ، راه اندازی و آموزش به صورت آنلاین و رایگان در تهران و سراسر کشور صورت می‌گیرد. علاوه بر این در صورت نیاز خریداران تهران، نصب حضوری نیز انجام می‌گیرد.

قیمت دستگاه های حضور و غیاب شما در چه حدودی است؟

دستگاه‌های ما علاوه بر کیفیت مناسب، قیمت بسیار خوبی نیز دارند. پرفروشترین محصولات ما در رنج قیمتی 3.5 الی 20 میلیون قرار دارند.

آیا فروش دستگاه حضور و غیاب با گارانتی است؟

بله کلیه محصولات ما دارای 1 سال گارانتی معتبر و 10 سال خدمات پس از فروش می‌باشد.

آیا علاوه بر دستگاه ساعت زنی به نرم افزار نیز نیاز داریم؟

ما در کنار دستگاه‌های حضور و غیاب یک نسخه رایگان از نرم افزار حضور و غیاب را تقدیم شما می‌کنیم.

آیا زبان دستگاه های شما به صورت فارسی است؟

بله تمامی محصولات ما دارای منو و سخنگوی فارسی است.

 

بخشهای ویژه : قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره | نرم افزار حضور و غیاب تحت وب | دستگاه حضور و غیاب zkteco | بهترین دستگاه حضور و غیاب

صفحه-اینستاگرام-مجله-حضور-و-غیاب

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. من خودم با شرکت کارا دوهزار کار کردم یکی از قدبمیهای این حوزست و شرکت بزرگیه که چندین مدل دستگاه حضور غیاب تولید می کنه . یکی از محصولات خیلی قدرتمند کارا2000 نرم افزار تحت وب این شرکت هست که خیلی کامله و یک تیم متخصص اونو نوشته. به جز تولیدات خودش تعدادی از محصولات وارداتی هم کار می کنه و در کل یکی از قدرها در بازار حساب می شه

    1. سلام بر شما
      بله به صورت حضوری هم می‌تونید تشریف بیارید تا در خدمتتون باشیم. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید، تا اطلاعات مورد نیاز در اختیارتون قرار بگیره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا