تبلیغات

10 مدل بهترین دستگاه حضور و غیاب در سال 1403

در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از دستگاه های ساعت زنی از برندهای مختلف در بازار ارائه می‌شود که با مشخصات مختلف و قیمت‌های متفاوت هستند. این موضوع می‌تواند در انتخاب مدل و برند مناسب برای کسب و کارها مشکل آفرین باشد. از این رو در این بخش 10 مدل از بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشتی را به شما معرفی می‌کنیم. برای انتخاب این دستگاه‌ها، مشخصات سخت افزاری، امکانات، کیفیت، کارایی و قیمت آنها در نظر گرفته شده است. برای مشاهده لیست کامل محصولات موجود می‌توانید به بخش دستگاه حضور و غیاب مراجعه نمایید.  امکان استفاده از  این دستگاه‌ها در تمامی مشاغل وجود دارد.  از جمله این مشاغل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ادارات و سازمان‌های دولتی
  • شرکت‌های خصوصی
  • کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی
  • صنایع مختلف از جمله پتروشیمی، راه‌سازی، سد سازی و …
  • مدارس و دانشگاه‌ها
  • باشگاه‌های ورزشی

 

لیست 10 مدل بهترین دستگاه حضور و غیاب پنهان

 

بهترین دستگاه  حضور و غیاب تشخیص چهره

بیشتر دستگاه های ساعت زنی تشخیص چهره دارای قابلیت اثر انگشت نیز می‌باشند، اما چون تکنولوژی برتر در این محصولات بخش شناسایی چهره است، این مدل‌ها را در این بخش جای داده‌ایم. در ادامه با 7 مدل بهترین دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره آشنا می‌شوید. مشخصات و کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب از جمله ویژگی‌های این محصولات است.

 

دستگاه حضور و غیاب Ai07F و Ai06F

بهترین-دستگاه-حضور-و-غیاب-ai07f

 

توضیحات : AI07F   و AI06F از برترین دستگاه‌ های ساعت زنی تشخیص چهره و محصولی از شرکت Timmy هستند. هر دو دستگاه تقریباً امکانات یکسانی دارند. این مدل با سه روش تشخیص چهره، اثر انگشت و کارت، کاربران را شناسایی کرده و تردد آنها را ثبت می‌کند. کیفیت بالای دوربین تشخیص چهره، شناسایی همزمان چهره 4 کاربر تا فاصله 2.5 متری از مزایای رقابتی دستگاه حضور غیاب AI07F به شمار می‌رود. این دو دستگاه از هوش مصنوعی در شناسایی چهره کاربران استفاده می‌کند و توانایی شناسایی سریع چهره در محیط‌های کم نور و پرنور را دارند. این دستگاه‌ها از سیستم عامل لینوکس 3.10 استفاده می‌کنند.

این دو سیستم با توجه به امکانات فوق‌العاده و قیمت مناسب، یکی از گزینه‌ها جهت معرفی بعنوان بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره هستند.

مشخصات فنی : ثبت 5000 چهره، 10,000 انگشت و کارت، امکان ثبت تردد با qr code، حافظه ذخیره سازی 500,000 رکورد تردد، سنسور اثر انگشت خازنی، درگاه ارتباطی  usb، شبکه و wifi، صفحه نمایش لمسی 5 اینچی، قابلیت کنترل دسترسی (اکسس کنترل)، دارای وب سرور

مشخصات کامل AI06F

 

دستگاه حضور غیاب SpeedFace V5L

دستگاه-حضور-غیاب-تشخیص-چهره-speedface-v5l

 

توضیحات : دستگاه تشخیص چهره SpeedFace V5L قطعاً یکی از برترین مدل‌های موجود در بازار است که از کیفیت و کارایی بسیار خوبی برخوردار است. این محصول علاوه بر حضور غیاب به عنوان اکسس کنترل نیز به کار می‌رود و از آن می‌توان برای کنترل گیت، راهبند و انواع درب برقی استفاده کرد. مشخصات فیزیکی فوق‌العاده در کنار عملکرد خوب یک دستگاه کم نظیر در بازار را در اختیار شما قرار می‌دهد.

علاوه بر تشخیص چهره، روشهای شناسایی با اسکن کف دست، اثر انگشت و کارت نیز بر روی این دستگاه وجود دارد. دستگاه speedface v5l توانایی تشخیص چهره با ماسک را نیز دارد.

مشخصات فنی : ثبت 6000 چهره و انگشت، 3000 کف دست، حافظه ذخیره سازی 200,000 رکورد تردد، درگاه ارتباطی  rs485، شبکه و wifi(optional)، صفحه نمایش لمسی 5 اینچی لمسی، قابلیت کنترل تردد (اکسس کنترل)

مشخصات کامل speedface-v5l

 

دستگاه تشخیص چهره UFace302

دستگاه-uface302

 

توضیحات : UFace302 یکی از دستگاه‌های تشخیص چهره پرفروش در بازار است و رضایت درصد زیادی از مشتریان را به خود جلب کرده است. علیرغم اینکه مدل جدیدتر Uface402 نیز به بازار آمده است، اما به دلیل کیفیت و عملکرد مناسب، دستگاه حضور و غیاب uface302 هنوز در بسیاری از مشاغل و کسب و کارها استفاده می‌شود. تفاوتی ندارد محیط کاری شما اداری باشد یا کارگاهی، تعداد پرسنل کم باشید یا زیاد، در هر صورت می‌توانید از آن استفاده کنید. این دستگاه 4 روش شناسایی با تشخیص چهره، اثر انگشت، کارت و رمز دارد.

دستگاه حضور و غیاب Uface 302 دارای دوربین تشخیص چهره و سنسور اثر انگشت قوی با سرعت شناسایی بالا است. رابط کاربری ساده‌ای دارد و با دارا بودن خروجی رله، قابلیت استفاده در پروژه‌های کنترل دسترسی را نیز دارد.

 

مشخصات فنی : ثبت 3000 چهره، 4000 انگشت، حافظه ذخیره سازی 100,000 رکورد تردد، درگاه ارتباطی  usb و شبکه، صفحه نمایش لمسی 5 اینچی، دارای باطری داخلی، قابلیت کنترل تردد (اکسس کنترل)

مشخصات کامل UFace302

 

دستگاه حضور و غیاب با هوش مصنوعی – AiFace11

دستگاه-حضور-غیاب-تشخیص-چهره-aiface11

 

توضیحات : یکی دیگر از محصولاتی که قابلیت قرارگیری در لیست بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره را دارد، مدل aiface11 است که همانند مدل‌های ai06f و ai07f از هوش مصنوعی برای تشخیص چهره کاربران استفاده می‌کند و  از دوربین قدرتمند و پیشرفته‌ی 2 مگاپیکسلی برای اینکار بهره می‌برد.

این دستگاه سنسور اثر انگشت ندارد و از طریق تشخیص چهره یا کارت، کاربران را شناسایی و تردد آنها را ثبت می‌کند. به دلیل حذف سنسور اثر انگشت، قیمت تمام شده این دستگاه پائین آمده و گزینه ارزان قیمتی برای خرید به شمار می‌رود.

دستگاه حضور و غیاب Aiface11 قابلیت Push دارد و امکان تخلیه اطلاعات آن از راه دور و به صورت آنلاین امکانپذیر است. بنابراین اگر در پروژه شما نیاز به کنترل متمرکز یک یا چند نقطه از راه دور می‌باشد، این محصول گزینه مناسبی برای شما می‌باشد.

مشخصات فنی : ثبت 5000 چهره و کارت ، حافظه ذخیره سازی 500,000 رکورد تردد، درگاه ارتباطی  usb، شبکه و wifi، توانایی شناسایی چهره در نور کم و زیاد، دارای باتری داخلی، قابلیت کنترل تردد (اکسس کنترل)

مشخصات کامل AiFace11

 

دستگاه ساعت زنی تشخیص چهره  MB2000

دستگاه-حضور-غیاب-چهره-و-انگشتی-mb2000

 

توضیحات : MB2000 یک دستگاه قدرتمند، کارا و با قیمت مناسب از برند zkteco است که امکانات زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد. اما در عین حال ارزان قیمت نیز می‌باشد. مشخصات سخت افزاری و امکانات این محصول به صورتی است که در بسیاری از مشاغل قابل استفاده می‌باشد.

دستگاه حضور و غیاب MB2000 دارای 4 روش شناسایی است : شناسایی چهره، اثر انگشت، کارت و رمز. دوربین تشخیص چهره این دستگاه با استفاده از نور مادون قرمز، توانایی بیشتری در شناسایی دقیق‌تر چهره کاربران دارد و تغییرات ظاهری از جمله بلندی یا کوتاهی مو و ریش، آرایش صورت و …، تأثیری در تشخیص چهره نخواهد داشت.

این دستگاه خروجی رله نیز دارد و در پروژه‌های کنترل دسترسی (اتصال به درب برقی، گیت تردد و …) مانند شرکت‌ها و باشگاه‌های ورزشی نیز استفاده می‌شود.

مشخصات فنی : ثبت 2000 چهره،  3000 اثر انگشت، ذخیره سازی 100,000 رکورد تردد، درگاه ارتباطی  usb (فلش مموری) و شبکه،  دارای باتری داخلی (به صورت اختیاری)، قابلیت کنترل تردد (اکسس کنترل)

مشخصات کامل MB2000

 

 

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشتی UF100

 

دستگاه-تشخیص-چهره-و-اثر-انگشتی-uf100

 

توضیحات : اگر چه این دستگاه مشخصات سخت افزاری چندان قدرتمندی ندارد، اما به عنوان یکی از بهترین و پرفروش‌ترین گزینه‌ها برای مشاغل کوچک و متوسط به شمار می‌رود. طراحی زیبا و چشم نواز در کنار امکانات مختلف آن، طرفداران این دستگاه را افزایش داده است. این محصول در دو مدل wifi دار و بدون wifi تولید و ارائه می‌شود. از این رو با دو قیمت متفاوت نیز عرضه می‌شود.

دستگاه حضور و غیاب UF100 دارای دوربین تشخیص چهره و سنسور اثر انگشت می‌باشد. علاوه بر آن امکان ثبت تردد با کارت بدون تماس و رمز (صفحه کلید) نیز فراهم است. با استفاده از این امکانات می‌توانید اطلاعات حضور غیاب پرسنل را  سریع‌تر و دقیق‌تر مدیریت کنید.

مشخصات فنی : ثبت 300 چهره،  1000 اثر انگشت، ذخیره سازی 100,000 رکورد تردد، درگاه ارتباطی  usb (فلش مموری)، شبکه و wifi(optional)، قابلیت push (انتقال آنلاین اطلاعات در شبکه)

مشخصات کامل UF100

 

 

دستگاه حضور و غیاب XF100

 

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره xf100

 

توضیحات : آخرین گزینه‌ای که در بخش بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره به شما معرفی می‌کنیم، مدل XF100 است که به عنوان یک دستگاه تشخیص چهره  با کیفیت و با قیمت مناسب شناخته شده است.شناسایی و ثبت تردد پرسنل بر روی این دستگاه از طریق شناسایی چهره، اثر انگشت، کارت بدون تماس و رمز امکانپذیر است.

این دستگاه قابلیت اتصال به انواع تجهیزات کنترل تردد مانند قفل برقی، گیت تردد و راهبند را نیز دارد. بنابراین می‌توانید از آن در کنار حضور غیاب به عنوان اکسس کنترل نیز استفاده نمایید.

سنسور اثر انگشت و دوربین تشخیص چهره قدرتمند، در کنار ظرفیت حافظه بالا، این دستگاه را به یکی از محبوب‌ترین دستگاه های ساعت زنی تبدیل کرده است.

مشخصات فنی : ثبت 1500 چهره و کارت، 2000 اثر انگشت، ذخیره سازی 100,000 رکورد تردد، درگاه ارتباطی  usb (فلش مموری)، شبکه و wifi ، خروجی رله (قابلیت کنترل دسترسی)

مشخصات کامل XF100

 

 

تماس با موبایل

تماس در ساعات اداری

ارسال پیام در واتس‌اپ

 

4 ویژگی‌ بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره باید سرعت و دقت شناسایی بالایی داشته و به خوبی بتواند چهره زنده را از نمونه تقلبی تشخیص دهد. علاوه بر اینها توانایی شناسایی چهره در شرایط نوری کم و زیاد و داشتن حافظه ذخیره‌سازی و سرعت پردازش بالا از مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید.

دقت-شناسایی

دقت بالا در شناسایی چهره

تشخیص-چهره-سریع

تشخیص چهره سریع

تشخیص-چهره-زنده

دارا بودن قابلیت ضد تقلب

عملکرد-مناسب-در-شدت-نور

عملکرد مناسب در شدت نور کم و زیاد

 

 

بهترین دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی

با فراگیری تکنولوژی شناسایی چهره، دستگاه های حضور و غیاب و کنترل تردد که تولید می‌شوند، بیشتر از این فناوری به عنوان راهکار اول برای ثبت ورود و خروج پرسنل استفاده می‌کنند. بیشتر دستگاه های تشخیص چهره دارای سنسور اثر انگشت نیز هستند. اما اگر بخواهید دستگاه فقط اثر انگشتی خریداری کنید، ما سه مدل از بهترین نمونه‌های موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم.

 

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد اثر انگشتی F22

بهترین-دستگاه-حضور-غیاب-اثر-انگشتی-f22

 

توضیحات : F22 قطعاً یکی از برترین (و شاید بهترین) دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی است که کیفیت و کارایی بالایی دارد. این دستگاه محصولی از شرکت zkteco می‌باشد که از طریق شناسایی اثر انگشت و کارت بدون تماس، ترددها را ثبت می‌کند. این دستگاه در کنار حضور و غیاب قابلیت کنترل دسترسی نیز دارد و در بسیاری از پروژه‌ها به عنوان اکسس کنترل یا درب باز کن مورد استفاده قرار می‌گیرد. سنسور اثر انگشت این دستگاه از کیفیت و قدرت بالایی برخوردار است و به راحتی می‌تواند اثر انگشت کاربران را شناسایی نماید.

این دستگاه نسبت به سایر مدل‌های اثر انگشتی موجود در بازار کیفیت بالاتر و امکانات بیشتری دارد و یک سطح از آن‌ها بالاتر است. از این رو یکی از پرفروش‌ترین دستگاه های انگشت زنی به شمار می‌رود. قابل ذکر است که دستگاه F22 در دو رنگ سفید و مشکی تولید و عرضه می‌شود.

روش‌های شناسایی بر روی دستگاه حضور غیاب و کنترل تردد F22 عبارتند از : اثر انگشت، کارت و رمز.

مشخصات فنی : ثبت 3000 اثر انگشت، 5000 کارت، ذخیره سازی 30,000 رکورد تردد، پورت ارتباطی  usb (فلش مموری)، شبکه و wifi، قابلیت اکسس کنترل (کنترل دسترسی)، سنسور نوری ضد خش قدرتمند.

مشخصات کامل F22

 

دستگاه ساعت زنی اثر انگشتی F70

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی F70

 

توضیحات : اگر بودجه محدودی دارید، اما کیفیت دستگاه هم برایتان مهم است، ما دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی F70 را به شما معرفی می‌کنیم که علیرغم ارزان بودن، کیفیت مناسبی هم دارد و مناسب کسب و کارهای کوچک است. طراحی این دستگاه هم زیبا و چشم نواز است و جلوه ویژه‌ای به محل کار شما می‌بخشد.

این دستگاه سری جدیدی از محصولات اقتصادی zkteco است که قابلیت استفاده به صورت رومیزی و دیواری را دارد.

روش‌های شناسایی بر روی دستگاه F70 عبارتند از : اثر انگشت، کارت و رمز.

مشخصات فنی : ثبت 1000 اثر انگشت و کارت بدون تماس ، ذخیره سازی 100,000 تردد، پورت ارتباطی  usb (فلش مموری) و شبکه، سنسور نوری ضد خش، منو و سخنگوی فارسی

مشخصات کامل F70

 

دستگاه انگشت زنی K14

دستگاه-انگشت-زنی-k14

 

توضیحات : آخرین محصول منتخب در این بخش، دستگاه اثر انگشتی K14 از شرکت زدکی تکو است. این دستگاه نیز از جمله پرفروش های بازار بوده و مناسب مشاغل و شرکت‌های کوچک و متوسط است. سنسور اثر انگشتی نوری دستگاه از جدیدترین الگوریتم‌های شناسایی اثر انگشت کاربر استفاده می‌کند و به راحتی قابل جعل و دور زدن نیست.

این مدل با نام F200 نیز در بازار عرضه می‌شود که هر دو امکانات یکسانی دارند و فقط رنگ بدنه آ‌ن‌ها کمی متفاوت است. اما در مشخصات و کارایی یکسان هستند.

روش‌های شناسایی بر روی دستگاه حضور غیاب K14 شامل اثر انگشت، کارت بدون تماس و رمز می‌باشد.

مشخصات فنی : ثبت 3000 اثر انگشت و کارت بدون تماس ، حافظه ذخیره سازی تا 80,000 تردد، پورت ارتباطی  usb (فلش مموری) و شبکه،  سنسور نوری ضد خش و ضد تقلب

مشخصات کامل K14

 

نکات مهم در انتخاب بهترین دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی

برای انتخاب و خرید بهترین دستگاه حضور غیاب انگشتی به نکات زیر توجه داشته باشید، تا یک گزینه برتر  را متناسب با نیازهای کسب و کار خود انتخاب و خریداری نمایید.

  • کیفیت بالای سنسور (اسکنر)
  • استفاده از جدیدترین الگوریتم‌ها در شناسایی اثر انگشت
  • قابلیت تشخیص اثر انگشت زنده از نمونه‌های جعلی (تکنوژی LFD)
  • شناسایی انگشت‌های خشک و با کیفیت پائین
  • تناسب ظرفیت ذخیره‌سازی الگوهای اثر انگشت با تعداد پرسنل
  • عملکرد مناسب در فضای باز و یا در نور خورشید
  • قیمت متناسب با بودجه شما

 

جدول مقایسه دستگاه های حضور و غیاب

مدل تعداد چهره تعداد اثر انگشت سایر روش‌ها تعداد تردد درگاه ارتباطی سایر امکانات
F22 3000 کارت، رمز 30,000 فلش، شبکه و wifi اکسس کنترل
F70 1000 کارت، رمز 100,000 فلش مموری و شبکه
K14 3000 کارت، رمز 80,000 فلش مموری و شبکه
XF100 1500 2000 کارت، رمز 100,000 فلش، شبکه و wifi اکسس کنترل
UF100 300 1500 کارت، رمز 10,000 فلش، شبکه و wifi
MB2000 2000 3000 کارت، رمز 100,000 فلش مموری و شبکه اکسس کنترل، باتری داخلی
AiFace11 5000 کارت، رمز 500,000 فلش، شبکه و wifi اکسس کنترل، باتری داخلی
Uface302 3000 4000 کارت، رمز 100,000 فلش مموری و شبکه اکسس کنترل، باتری داخلی
AI06F – 07F 5000 10,000 کارت، رمز، Qrcode 500,000 فلش، شبکه و wifi اکسس کنترل
SpeedFace-V5L 6000 6000 کف دست، کارت 200,000 شبکه، wifi و rs485 اکسس کنترل

 

بهترین برند های حضور و غیاب در بازار ایران

بهترین دستگاه حضور و غیاب، سیستمی است که بتواند در مدیریت حضور و غیاب و ساعات کارکرد پرسنل، به نحو احسنت به شما کمک کند. برندهای بسیاری در بازار ارائه می شود که گاهی کار انتخاب را سخت می کند. ما در این بخش 5 برند برتر حضور غیاب در ایران را معرفی می کنیم.

1. سوپریما (Suprema)

دستگاه های حضور و غیاب سوپریما ( Suprema ) یکی از بهترین محصولات در زمینه اتوماسیون حضور و غیاب هستند. شرکت سوپریما در سال 2000 در کشور کره جنوبی تأسیس شده است. محصولات این شرکت شامل انواع دستگاه حضور و غیاب ، سیستم های اکسس کنترل ، ماژول‌های بیومتریک جهت استفاده در دستگاه های دیگر‌، اسکنرهای اثر انگشت و محصولات جانبی دیگر می باشد.

مشخصات کلی :
• سال تأسیس : 2000 میلادی
• تعداد افراد استفاده کننده از فناوری‌های سوپریما :‌ ا میلیارد نفر
• اجرای پروژه شناسایی ملی در 23 کشور
• رشد مستمر 20% بین سالهای 2016 تا 2019
• 1.5 میلیون سیستم نصب شده در سرتاسر جهان
• ثبت اختراعات و ایده‌ها : 100+
• رتبه 1 قرائت‌‌گرهای بیومتریک در بازار کنترل دسترسی در منطقه اروپا، خاورمیانه و آفریقا
• شبکه نمایندگی فروش در 140 کشور

2. ویردی (Virdi)

شرکت ویردی یک ارائه دهنده راهکارهای کامل بیومتریک است که فناوری های اصلی آن از تشخیص اثر انگشت تکامل یافته است. محصولات این شرکت نیز جزء بهترین دستگاه های حضور و غیاب در کشور ما هستند. این شرکت معیارهایی را برای محصولات امنیتی کاربر پسند از جمله سیستم های کنترل دسترسی بیومتریک تعیین کرده است. شرکت Virdi محصولات خود را به بیش از 120 کشور در سراسر جهان از جمله ایران صادر می کند.
ViRDI یکی از بهترین برندهای جهان در زمینه بیومتریک برای ایمنی و راحتی بیشتر است. شرکت ViRDI در سال 2000 شروع به کار کرد و به محبوب ترین برند در محصولات تشخیص چهره و اثر انگشت تبدیل شد.

3. زد کی تکو (Zkteco)

شرکت ZKTeco یک شرکت مشهور بین المللی است که با تأییدهای بیومتریک به عنوان تکنیک های اصلی آن است وخود را در سه صنعت از جمله توانمندسازی تکنیک تأیید بیومتریک هسته، ورود و خروج هوشمند “شخص + خودرو + شی” اختصاص داده است. توانمندسازی پلتفرم نرم افزاری و توانمندسازی پلتفرم ابری هوشمند آفیس ZKTeco+…..
در حال حاضر متنوع ترین محصولات حضور و غیاب در ایران مربوط به محصولات این شرکت چینی است که توانسته است با ارائه انواع دستگاه ساعت زنی بخش عمده ای از بازار حضور غیاب کشور را در اختیاب بگیرد.

4. تایمی (Timmy)

شرکت Timmy نیز جزو برترین برندهای حضور و غیاب در ایران است. Shenzhen Union Timmy Technology Co., Ltd که در سال 2000 تأسیس شد، یک تولید کننده حرفه ای است که در تحقیق و توسعه راه حل های مختلف بیومتریک مشغول به کار است و در 21 سال گذشته به تولید و فروش بهترین دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشت، کنترل دسترسی به تشخیص چهره و اثر انگشت اختصاص دارد.
کارخانه این شرکت مساحتی معادل 2500 متر مربع با حدود 100 کارمند را پوشش می دهد. تاکنون گواهی های تایید شده ISO9001، CE، FCC، ROHS و غیره را به دست آورده و بالاترین افتخار تولید چین را به عنوان “شرکت های ملی فناوری پیشرفته” در سال 2017 به دست آورده است.

5. نیتجن (Nitgen)

از طریق تلاش های بی وقفه در تحقیق و توسعه و پاسخگویی پویا به تقاضاهای بازار امنیت بیومتریک، NITGEN به سرعت در حال تبدیل شدن به رهبر در بازارهای کاربرد/فناوری بیومتریک است. NITGEN راه حل های پیشرفته احراز هویت بیومتریک را توسعه داده و اکنون ارائه می دهد، که بدون فناوری های اصلی راه حل های تشخیص اثر انگشت که NITGEN دارد، امکان پذیر نبود. محصولات این شرکت نیز توسط برخی از شرکتهای داخلی در کشور ارائه می شود.

 

دستگاه حضور و غیاب ایرانی بهتر است یا خارجی؟

همانطور که گفتیم؛ علاوه بر برندهای خارجی، تعدادی از شرکتهای داخلی نیز اقدام به تولید دستگاه حضور و غیاب ایرانی کرده‌اند و محصولات آنها نیز در بازار وجود دارد.
اولین نکته ای که برای مقایسه دستگاه حضور و غیاب ایرانی و خارجی باید در نظر داشته باشید؛ این است که ما دستگاه صد در صد تولید ایران نداریم، بلکه قطعاتی مانند اسکنر، اثر انگشت، کارتخوان، دربین تشخیص چهره، صفحه نمایش و … از کشورهای دیگر (کره، چین) وارد شده و با برنامه‌ریزی و انجام تنظیمات به عنوان دستگاه حضور و غیاب ایرانی در بازار عرضه می‌شود.
مهمترین نکته در مقایسه دستگاه حضور و غیاب ایرانی و خارجی، کیفیت ماژول شناسایی (اسکنر اثر انگشت، دوربین تشخیص چهره) آن است. اگر این بخش کیفیت خوبی داشته باشد، معمولاً کیفیت دستگاه قابل قبول خواهد بود.

سوالات مرتبط

در این بخش به چند سوال مرتبط که کاربران پرسیده‌اند، پاسخ می‌دهیم :

معیار شما برای انتخاب این 10 مدل بعنوان برترین دستگاه‌ها چیست؟

ما در انتخاب این 10 دستگاه، مشخصات سخت‌افزاری، فناوری، کیفیت، عملکرد، قیمت و تجربیات مشتریان را در نظر گرفته‌ایم.

بهترین برند دستگاه حضور و غیاب کدام است؟

4 تا از بهترین مارک و برند های دستگاه حضور و غیاب در ایران عبارتند از : زدکی‌ تکو (ZKTeco)، تایمی (Timmy)، سوپریما (Suprema) و ویردی (Virdi).

بهترین شرکت حضور و غیاب کدام است ؟

شرکت‌های مختلفی در بازار ایران فعال هستند که برندهای خارجی برتر را در بخش قبل معرفی کردیم. برای انتخاب بهترین شرکت باید به مواردی مانند سابقه فعالیت، اعتبار و خوش نامی، ارائه محصولات متنوع و باکیفیت و خدمات پشتیبانی آن توجه کرد.

 

لینک های مرتبط

 

صفحه-اینستاگرام-مجله-حضور-و-غیاب

7 دیدگاه

  1. در لیستی که اوردید جای خالی دستگاه های حضور غیاب ویردی و سوپریما خالیه در صورتیکه این برندها واقعا دستگاهها بسیار با کیفیتی به بازار دادن و خیلی از دستگاههایی که شما اینجا اوردید بهتر هستن. البته سلیقه هم تو انتخاب تاثیر داره

  2. دستگاه های سری ai شرکت تایمی خیلی خوب و قوین هوش مصنوعی دارند با کلی امکانات جدید و کاربردی
    قیمتشون هم مناسبع با توجه به این همه ویژگیها من خرید از این برند را به هم دوستان پیشنهاد میکنم

  3. ما یک دستگاه حضور غیاب ac7000 داریم و به کارگرا گفتیم که باید با چهره یا انگشت ورود بزنند.اما احساس می کنم که بعضی ها که سر کار نمیان کارتشون را به همکاراشون میدن تا به جای اونها ثبت کنن. راهی وجود داره که بفهمیم هر کس با چی حضور ثبت کرده؟

    1. می‌تونید از دستگاه هایی که دوربین داخلی دارن استفاده کنید، تا در زمان ثبت تردد، تصویر کاربر را هم ثبت کند. یا با یک دوربین مداربسته دستگاه حضور غیاب تون را نظارت کنید. در ضمن امکان غیر فعال کردن کارت بر روی دستگاه نیز وجود دارد.

  4. من یک کارگاه خیاطی دارم که حدود 20 نفر دارن کار میکنند با 6 میلیون چه دستگاهی پیشنهاد میدید که مشکلی هم نداشته باشه خوب کار کنه و من بتونم باهاش گزارش کارکرد ماهانه کارگران را بگیرم

  5. مقاله بسیار جالب و مفید بود. دستگاههایی که معرفی کردید، عالی بودند، اگر ویژگی های بیشتری از هر یک از دستگاه ها می نوشتید، بهتر می شد و کمک می کرد که بهترین مدل را برای شرکت خود انتخاب کنیم. علاوه بر سایت شما من پالیزافزار را هم به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های دستگاه حضور و غیاب می شناسم که به مخاطبان در این زمینه کمک کند. این شرکت با ارائه مدلهای متنوع از برند های مختلف کمک زیادی در انتخاب یک دستگاه مناسب و خوب ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا