تبلیغات

گیت باشگاهی دست دوم – نمایشگاهی – اقساطی

با توجه به گرانی تجهیزات و لزوم صرفه‌جویی در کسب و کارهای مختلف، برخی از باشگاه‌داران رو به خرید گیت باشگاهی دست دوم می‌آورند. بدون شک مهمترین مزیت خرید تجهیزات کارکرده، قیمت پائین‌تر آنها و صرفه‌جویی اقتصادی خواهد بود. اما آیا با وجود مشکلاتی که ممکن است، پس از خرید گیت باشگاهی دست دوم با آن روبرو شویم، چنین انتخابی منطقی و به صرفه خواهد بود؟

با توجه به مشکلات عدیده‌ای که ممکن است بعد از خرید گیت باشگاهی دست دوم داشته باشید، ما خرید چنین تجهیزاتی را توصیه نمی‌کنیم. در عوض برای کاهش هزینه‌ها می‌توانید از گیت نمایشگاهی استفاده کنید که ارزان قیمت است و از همه مهمتر شامل گارانتی و خدمات پس از فروش نیز می‌شود.

برای استعلام موجودی گیت نمایشگاهی با ما تماس بگیرید : 09190273245

 

تقریباً هیچ شرکت معتبری گیت باشگاهی دست دوم نمی‌فروشد و باید برای خرید چنین تجهیزاتی از باشگاهدارانی که نیازی به تجهیزات خریداری شده ندارند و یا افراد متفرقه اقدام نمایید.

 

توصیه دوستانه من به شما این است که به سمت خرید چنین تجهیزاتی نروید، چرا که مشکلات فراوانی برای کار با آنها خواهید داشت. در واقع عدم استفاده از گیت باشگاهی، بهتر از استفاده از تجهیزات کارکرده و دست دوم بدون گارانتی است.

اگر واقعاً نیاز به استفاده از این تجهیزات دارید، ما دو راهکار به شما معرفی می‌کنیم:

  • خرید گیت نمایشگاهی با 10 الی 20 درصد زیر قیمت دستگاه نو
  • خرید اقساطی گیت نو

همانطور که گفتیم، پس از اتمام نمایشگاه‌های عرضه تجهیزات اتوماسیون باشگاهی، ما گاهی تعدادی گیت نمایشگاهی را برای فروش عرضه می‌کنیم که شما می‌توانید از آن استفاده نمایید.

علاوه بر این شما می‌توانید گیت باشگاهی نو را به صورت اقساط و با شرایط ویژه خریداری نمایید.

 

سفارش-از-طریق-واتساپ
سفارش-از-طریق-تماس-تلفنی

فروش-ویژه-گیت-باشگاهی-با-قیمت-مناسب

آیا خرید گیت باشگاهی دست دوم به صرفه است؟

گیت تردد یک تجهیزات الکترونیکی تخصصی است که بررسی صحت عملکرد آن از عهده افراد عادی خارج است. برای اینکه گیت باشگاهی دست دوم بخرید، باید قبل از خرید به صورت تخصصی آن را بررسی کنید و یا یک کارشناس خبره اینکار را برای شما انجام دهد، چرا که امکان وجود مشکل در مکانیزم، موتور، شاسی، موانع، سنسور و … وجود دارد.

یکی از معایب خرید گیت تردد باشگاهی کارکرده، نداشتن گارانتی و خدمات پس از فروش است و اگر مشکلی برای تجهیزات خریداری شده پیش بیاید، ممکن است مجبور شوید که آن را کنار گذاشته و یک گیت نو خریداری کنید.

از طرف دیگر به علت استهلاک قطعات و بخشهای مختلف گیت (با توجه به میزان کارکرد)، قطعاً عمر مفید گیت باشگاهی دست دوم کمتر از گیت نو خواهد بود و اضافه شدن هزینه‌های تعمیر و نگهداری، ممکن است قیمت تمام شده آن را با یک گیت کنترل تردد نو و فابریک برابر کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا