تبلیغات

راکت بازرسی بدنی کنکور و مدارس | فلزیاب و موبایل یاب

اگر چه قانونی جهت ممنوعیت گوشی موبایل در مدارس وجود ندارد، اما در عمل دانش آموزان اجازه همراه داشتن و ورود گوشی به داخل مدارس کشور را ندارند. این ممنوعیت در زمان امتحانات سراسری و آزمون کنکور با شدت بیشتری اجرا می‌شود. بازرسی بدنی در مدارس، به خصوص در زمان امتحانات با استفاده از تجهیزاتی مانند فلزیاب یا موبایل یاب که به آن راکت بازرسی بدنی کنکور گفته می‌شود، صورت می‌گیرد.

در این بخش انواع تجهیزات مختلف که در بازرسی کنکور و مدارس استفاده می‌شود، به شما معرفی می‌گردد. این تجهیزات با نام راکت بازرسی موبایل، راکت بازرسی بدنی کنکور، فلزیاب کنکور، فلزیاب در امتحانات نهایی و … نیز شناخته می‌شود.

 

محصولات ما در هفته پایانی پائیز شامل تخفیفات ویژه شده‌اند برای مشاهده تخفیفات و خرید دستگاه های مختلف برای بازرسی بدنی در مدارس به بخش راکت موبایل یاب  مراجعه نمایید و یا با شماره 09190273245 تماس بگیرید.

 

موبایل یاب کنکور چیست؟

موبایل یاب کنکور
راکت موبایل یاب کنکور، راهکاری کاربردی جهت جلوگیری از ورود گوشی و سایر تجهیزات ممنوعه به جلسه آزمون است

یکی از کاربردهای مهم دستگاه گوشی یاب، استفاده از آنها در بازرسی داوطلبان کنکور در زمان ورود به جلسه امتحان می‌باشد. یکی از چالش‌های همیشگی برگزارکنندگان امتحانات سراسری مانند کنکور، ورود وسایل الکترونیکی ممنوعه مانند موبایل، ماشین حساب، گیرنده‌های صوتی مانند هندزفری و … به داخل جلسه آزمون است. گاهی با توجه به وقت‌گیر بودن بازرسی بدنی، افراد مختلف می‌توانند وسایل ممنوعه را وارد جلسه کرده و از آنها استفاده کنند.

با به کار گیری راکت موبایل یاب می‌توان از ورود اشیاء ممنوعه مانند موبایل و … به مدرسه یا  جلسه کنکور جلوگیری کرده و از سوء استفاده احتمالی از آنها جلوگیری کرد. استفاده از فلزیاب کنکور وقت زیادی از داوطلبان را نمی‌گیرد و در کمتر از 30 ثانیه می‌توان هر فرد را به صورت کامل و بدون دست زدن فیزیکی به افراد، بازرسی کرد. این راکت قابلیت تشخیص انواع فلزات آهنی و غیر آهنی و همچنین تجهیزات الکترونیکی مانند تلفن همراه، تبلت، فلش مموری، ساعت هوشمند و … را دارد. از طرف دیگر راکت بازرسی یا فلزیاب مدارس وزن سبکی داشته و به راحتی قابل حمل است و بنابراین متصدیان و مأموران بازرسی مشکلی در استفاده از آن نخواهند داشت.

مخصوصاً در مورد دانش‌آموزان یا دانشجویان دختر، به دلیل نوع پوشش سر امکان ورود ابزاری مانند هندزفری یا گیرنده و فرستنده‌های صوتی وجود دارد و کنترل ورود اشیاء ممنوعه از طریق بانوان به صورت سنتی خیلی سخت‌تر است. بنابراین بسیار مهم است که قدم اساسی در زمینه به کار‌گیری تجهیزات بازرسی مدرن نظیر دستگاه شناسایی موبایل در این حوزه برداشته شود. البته هنوز این راهکار در کشور ما به صورت قانونی نهادینه نشده و به صورت خیلی محدود در ورودی مراکز برگزاری آزمون یا برخی مدارس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت راکت بازرسی بدنی کنکور

استفاده از راکت های بازرسی در امتحانات سراسری مدارس و دانشگاه‌ها و بخصوص کنکور (بازرسی بدنی امتحان نهایی) اهمیت بیشتری دارد. برای جلوگیری از تقلب و سوء استفاده در این موارد باید از ورود تجهیزاتی مانند گوشی موبایل، هندزفری، ساعت هوشمند، دستگاه پخش صوت و … به داخل جلسه امتحان جلوگیری شود. استفاده از راکت بازرسی بدنی کنکور یا موبایل یاب کنکور، راهکار بسیار مناسبی برای جلوگیری از ورود این اشیاء به داخل سالن امتحانات است.

ما تعدادی از بهترین تجهیزات بازرسی بدنی برای بازرسی بدنی امتحان نهایی در کنکور و مدارس را به شما معرفی می‌کنیم که هم قیمت مناسبی دارند و هم از کیفیت و کارایی بالایی برخوردارند. این تجهیزات با نام دستگاه تقلب یاب کنکور نیز شناخته می‌شوند.

معرفی-چند-مدل-راکت-بازرسی-بدنی-کنکور

 

ما انواع مختلفی از راکت فلزیاب جهت بازرسی بدنی در کنکور را با کیفیت و قیمت مناسب به شمار ارائه می‌دهیم. تمامی محصولات ارائه شده دارای 1 تا 2 سال گارانتی هستند. لیست راکت های موجود و قیمت آنها در جدل زیر قابل مشاهده است.

لیست قیمت راکت بازرسی بدنی کنکور

مدل قیمت (تومان)
MD300 : راکت بازرسی بدنی کنکور ارزان بهمراه باتری معمولی (غیر قابل شارژ)، 1 سال گارانتی 1,500,000
Super Scanner-3003b1 : موبایل یاب و فلزیاب کنکور همراه باتری قابل شارژ و آداپتور، 1 سال گارانتی 3,400,000
SuperScanner 1205 : راکت بازرسی با باتری شارژی، 1 سال گارانتی 3,900,000
MD101 : تولید ایران، باتری قابل شارژ، 2 سال گارانتی 4,300,000
1207 : باتری قابل شارژ، و 1 سال گارانتی 4,600,000
ZK-D180 : باتری شارژی، 1 سال گارانتی 5,700,000
MD102 : تولید ایران، باتری قابل شارژ، 2 سال گارانتی 6,800,000
  • قابل ذکر است که دو مدل ایرانی MD101 و MD102 بسیار با کیفیت بوده و از بسیاری از نمونه‌های خارجی عملکرد بهتری دارند. علاوه بر این، این دو مدل با دو سال گارانتی عرضه می‌شوند. بهترین انتخاب برای بازرسی بدنی در مدارس و کنکور این دو مدل هستند که دارای درصد رضایت بالای مشتریان می‌باشند.
  • برای کاهش قیمت در بعضی از مدل‌ها می‌توانید به جای باتری شارژی از باتری معمولی استفاده کنید. به طور مثال راکت بازرسی بدنی مدل 3003b1 همراه باتری شارژی با قیمت 3,400,000 تومان و بدون باتری قابل شارژ با قیمت 3 میلیون تومان ارائه می‌شود.

 

برای دریافت قیمت روز و خرید راکت بازرسی بدنی کنکور یا فلزیاب در امتحانات نهایی با ما تماس بگیرید:

سفارش-از-طریق-واتساپ
سفارش-از-طریق-تماس-تلفنی

راکت بازرسی بدنی چیست ؟

راکت بازرسی بدنی یک دستگاه الکترونیکی است که با ایجاد میدان مغناطیسی انواع فلزات را شناسایی می‌کند. بعلت اینکه بخش زیادی از تجهیزات الکترونیکی مانند موبایل از فلز است، بنابراین این تجهیزات (حتی در حالت خاموش) نیز توسط راکت فلزیاب به راحتی شناسایی می‌شوند. در بخش راکت بازرسی بدنی راجع به این تجهیزات به صورت مفصل توضیحات را ارائه کرده‌ایم.

بازرسی بدنی در مدارس به چه شکلی است ؟

بازرسی بدنی دانش آموزان در مدارس می‌تواند به صورت دستی انجام گیرد که چندان وجه مناسبی ندارد و علاوه بر آن وقت گیر نیز می‌باشد. در ضمن قانون نیز اجازه تفتیش بدنی دانش آموزان را صادر نکرده است (مگر در موارد خاص و اضطراری).

استفاده از تجهیزات الکترونیکی پیشرفته مانند راکت بازرسی موبایل یاب کمک شایانی به بازرسی بدنی در مدارس می‌کند، با استفاده از این اسکنرها، عملکرد بازرسی با سرعت سریعتر و با دقت بیشتری انجام می‌شود. این تجهیزات در واقع فلزیاب هستند و بدلیل به کار رفتن فلزات مختلف در بدنه و برد گوشی تلفن همراه، به راحتی آن را شناسایی می‌کنند و با بوق یا لرزش به شما هشدار می‌دهند که دانش آموز بهمراه خود موبایل یا سایر تجهیزات فلزی را به همراه دارد.

آیا فلزیاب کنکور فقط موبایل را شناسایی می‌کند ؟

راکت بازرسی بدنی در مدارس کاربردهای بسیاری دارد و فقط شامل پیدا کردن گوشی نیست. فلزیاب کنکور سایر تجهیزات الکترونیکی مانند هندزفری، ساعت هوشمند، فلش مموری، سیم کارت، دستگاه پخش صوت، دوربین و … را نیز تشخیص می‌دهد.

علاوه بر این، این تجهیزات می‌توانند انواع لوازم ممنوعه و خطرناک مانند چاقو و اسلحه را نیز شناسایی کنند. اگر چه مدارس مانند کشورهای خارجی چندان مشکلات امنیتی ایچنینی ندارد، اما به کار بردن تجهیزات بازرسی بدنی در مدارس یک عامل بازدارنده جهت ورود چنین اشیائی به داخل مدرسه است.

سوالات متداول

آیا بازرسی بدنی در مدارس قانونی است ؟

هیچ قانونی برای بازرسی بدنی در مدارس وجود ندارد، اما مدرسه ها برای حفظ امنیت و نظم از تجهیزات کمک بازرسی نظیر راکت بازرسی بدنی استفاده می‌کنند.

راکت بازرسی بدنی کنکور چیست ؟

راکت بازرسی بدنی کنکور یک دستگاه فلزیاب است که علاوه بر فلزات میتواند انواع تجهیزات الکترونیکی نظیر موبایل، ساعت هوشمند، هندزفری و … را نیز شناسایی کند.

چرا به راکت بازرسی بدنی کنکور، فلزیاب کنکور هم می‌گویند؟

زیرا این تجهیزات در اصل فلزیاب هستند و بعلت فلزی بودن بخشهای مختلف موبایل آن را هم شناسایی میکنند.

آیا راکت بازرسی بدنی کنکور یا فلزیاب کنکور میتواند هندزفری نامرئی را نیز شناسایی کند؟

بله مرئی یا نامرئی بودن تجهیزاتی مانند هندزفری هیچ تأثیر در شناسایی آنها توسط راکت بازرسی کنکور ندارد.

آیا موبایل یاب کنکور فقط مختص به راکت بازرسی بدنی می‌شود؟

خیر در حال حاضر در آزمون کنکور از دستگاه سیگنال یاب یا فرکانس یاب نیز برای ردیابی موبایل از طریق امواج بیسیم می‌توان استفاده کرد.

آیا امکان دور زدن راکت بازرسی بدنی کنکور وجود دارد؟

خیر. اگر از تجهیزات بازرسی با کیفیت استفاده کنید، به هیچ وجه امکان دور زدن آن وجود نخواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع به لینک دور زدن راکت بازرسی بدنی مراجعه نمایید.
صفحه-اینستاگرام-مجله-حضور-و-غیاب

2 دیدگاه

  1. ما یدونه از این راکت ها برای کنکور و امتحانات مدرسه نیاز داریم فقط نمیدونیم که آیا باید برای استفاده مجوز داشته باشیم یا نه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا