تبلیغات

نرم افزار حضور و غیاب آنلاین【اپلیکیشن حضور و غیاب با موبایل】

نرم افزار حضور و غیاب آنلاین (حضور و غیاب با موبایل)، یک اپلیکیش حضور و غیاب است و نیازی به دستگاه ساعت‌زنی ندارد. این نرم‌افزار با استفاده از موقعیت‌یاب (لوکیشن) گوشی یا از طریق wifi و bluetooth، تردد پرسنل را ثبت و پس از پردازش اطلاعات، آن‌ها را در قالب گزارشات متنوع در اختیار شما قرار می‌دهد. این سامانه با نام نرم افزار حضور و غیاب اندروید و ای او اس یا حضور و غیاب با لوکیشن نیز شناخته می‌شود.

تمامی گوشی‌های هوشمند امروزی، مجهز به فناوری موقعیت‌یاب یا GPS هستند و این قابلیت تحت عنوان لوکیشن (Location) در گوشی‌ها وجود دارد. شرکت‌های حضورغیاب با استفاده از این قابلیت، موفق به تولید و ارائه نرم افزار حضور و غیاب اندروید و نرم افزار حضور و غیاب ای او اس (IOS) یا نرم افزار حضور و غیاب آیفون شده‌اند.

توصیه می‌کنم پرسش و پاسخ‌ها انتهای این پست را هم مطالعه کنید، شاید جواب سؤالتان را آنجا یافتید.

” حضور و غیاب با لوکیشن | بهترین نرم افزار حضور و غیاب اندروید و IOS | معرفی7 نرم افزار ورود و خروج پرسنل اندروید و ای او اس | اپلیکیشن حضور و غیاب با موبایل “

 

 

 

نرم افزار حضور و غیاب آنلاین بهمراه دستگاه بی‌سیم خود، یک راهکار مناسب برای شرکت‌هایی است که به دنبال یک سیستم ارزان و به صرفه برای مدیریت ورود و خروج پرسنل خود هستند. برای استفاده از این سامانه، یک اپلیکیشن حضور و غیاب بر روی گوشی همراه کارکنان نصب می‌شود. در زمان‌های ورود و خروج، پرسنل در محدوده نزدیک دستگاه‌ بی‌سیم دینگ و با استفاده از اپلیکیشن می‌توانند تردد خود را ثبت کنند. در ضمن شما نیازی به کامپیوتر برای نصب و نگهداری اطلاعات حضور و غیاب ندارید، اطلاعات ورود و خروج پرسنل در یک فضای ابری در بستر وب ذخیره شده و در هر زمان و هر مکان به آن دسترسی خواهید داشت.

 

حضور-و-غیاب-با-موبایل-ding

 

 

خرید نرم‌ افزار حضور و غیاب آنلاین| حضور و غیاب با موبایل | اپلیکیشن حضور و غیاب

اگر برای کنترل تردد لحظه‌ای کارمندان خود، قصد خرید بهترین اپلیکیشن حضور و غیاب یا حضور و غیاب با موبایل را دارید، با ما تماس بگیرید. (خرید اپ حضور و غیاب، نرم افزار حضور و غیاب ای او اس و اندروید)

کاربران گرامی، ما فعلا در این حوزه کار نمی‌کنیم. برای خرید یا دریافت خدمات می‌توانید با سایر همکاران تماس بگیرید.

علاوه بر این قبل،  از خرید می‌توانید از دموی اپلیکیشن حضور و غیاب ما استفاده کرده و در صورت رضایت، اقدام به خرید نمایید. برای استفاده از دموی اپ حضور و غیاب، ابتدا با توجه به سیستم عامل گوشی همراه خود یکی از نسخه‌های اندروید یا IOS از طریق لینک‌های زیر دانلود و نصب نمایید. ( نسخه دمو اپ حضور و غیاب را می‌توانید برای 1 کاربر مدیر و 4 کاربر عادی نصب کنید.)

دانلود-اپلیکیشن-حضور-غیاب-اندروید
دانلود-اپ-حضور-غیاب-ios

 

اپلیکیشن حضور و غیاب دینگ

اپلیکیشن حضور و غیاب Ding به همراه یک دستگاه بی‌سیم کوچک، ورود و خروج کارکنان را ثبت و جمع‌آوری می‌کند. دستگاه بی‌سیم در محل ورود و خروج کارکنان استقرار می‌یابد و  نیازی یه اینترنت ندارد. برای شروع کار فقط کافی است به برق متصل شود. کارکنان با قرارگیری در مجاورت دستگاه بی‌سیم، تردد خود را ثبت می‌کنند. این سامانه علاوه بر اپلیکیشن، پنل تحت وب نیز دارد که برای مدیریت ورود و خروج کارکنان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سامانه امکان ثبت تردد از طریق لوکیشن را نیز دارد. دینگ از فضای ذخیره‌ سازی ابری استفاده می‌کند و نیازی به راه‌اندازی سرور جهت ذخیره سازی داده‌ها ندارد.

برای استفاده از برنامه حضور و غیاب اندروید دینگ، باید دستگاه بی‌سیم مربوط به این شرکت را خریداری کنید. در ضمن برای استفاده از اپلیکیشن باید لایسنس سالانه آن را خریداری نمائید. اپلیکیشن Ding بر روی هر دو سیستم‌ عامل android و ios نصب می‌شود.

√ ثبت تردد با GPS (لوکیشن)، Bluetooth و Wifi

قیمت حضور و غیاب دینگ به صورت زیر محاسبه می‌شود :

 

حضور-غیاب-دینگ

دستگاه دینگ با قیمت : 2,980,000 تومان

 

 

+

خدمات-پس-از-فروش

هزینه اشتراک که به صورت سالیانه و بر اساس تعداد کاربر دریافت می‌‎گردد

 

 

البته خرید دستگاه بیسیم الزامی نیست و اگر تمامی پرسنل شما در خارج از محدوده شرکت هستند، می‌توانید از پکیج بدون دستگاه با لوکیشن استفاده کنید. قیمت پکیج نرم افزار با 5 لوکیشن برابر با 1,200,000 تومان می‌باشد.

 

  • دستگاه شامل یکسال گارانتی می‌باشد.
  • برای تمدید سال دوم، فقط هزینه اشتراک سالیانه دریافت می‌گردد.
  • هزینه اشتراک شامل یکسال استفاده از خدمات حضور و غیاب با موبایل، پشتیبانی و به روز رسانی اپلیکیشن است.
  • در صورت افزایش کاربران و نیاز به ارتقاء طرح اشتراک، تنها مابه‌التفاوت هزینه اشتراک دو طرح بر اساس زمان باقی مانده محاسبه و دریافت می‌گردد.
  • طرح‌های اشتراک شامل 5 کاربر، 15 کاربر، 30 کاربر، 50 کاربر، 70 کاربر، 100 کاربر و … است.

 

ما فعلا در این حوزه کار نمی‌کنیم. برای خرید یا دریافت خدمات می‌توانید با سایر همکاران تماس بگیرید.

 


حضور و غیاب با موبایل فینتو

Finto یک برنامه حضور و غیاب اندروید بدون نیاز به دستگاه ساعت زنی است. این سامانه قابلیت یکپارچه سازی با سیستم حقوق و دستمزد این شرکت را نیز دارد. کارکنان برای ثبت ورود و خروج باید در محدوده جغرافیایی تعریف شده (لوکیشن) قرار گرفته و توسط اپلیکیشن گوشی خود، ورود یا خروج‌شان را ثبت کنند. البته ثبت تردد از طریق وای‌فای نیز فراهم است. برای ثبت تردد از این روش، باید در محدوده وای‌فای شرکت قرار بگیرید. شما می‌توانید به مدت 30 به صورت رایگان از فینتو استفاده نمائید. برای استفاده از اپلیکیشن فینتو، کافی است در موقعیت مکانی یا محدوده Wifi شرکت حضور خود را ثبت کنید.

در انتهای صفحه اصلی این سایت، به سؤالات متداول درباره این سامانه پاسخ داده شده است.

تعرفه-نرم-افزار-حضور-غیاب-اندروید-فینتو

√ ثبت تردد با GPS (لوکیشن) و Wifi         √ پلن رایگان : 30 روز

 


نرم افزار نرم افزار حضور و غیاب آنلاین اتنسی

اپلیکیشن حضور و غیاب اتنسی علاوه بر ثبت تردد از طریق اپلیکیشن موبایل (gps و bluetooth)، امکان اتصال به انواع دستگاه ساعت زنی را نیز دارد. برای ثبت ورود و خروج از طریق بلوتوث باید دستگاه بلوتوث اتنسی را تهیه کنید. حضور غیاب با موبایل اتنسی نسخه دموی رایگان دارد و می‌توانید جهت تست از نسخه دموی آن استفاده نمایید.

پلن-اپلیکیشن-حضور-و-غیاب-اتنسی

√ ثبت تردد با GPS (لوکیشن) و Bluetooth، امکان اتصال به دستگاه ساعت زنی     √ پلن رایگان : دارد

 


حضور و غیاب با موبایل تایمزی

نرم افزار حضور و غیاب آنلاین یا اپلیکیشن حضور و غیاب پرسنل تایمزی، یک حضور و غیاب با موبایل است که توسط شرکت طرح و پردازش غدیر ارائه شده است. در این سامانه ثبت تردد از طریق لوکیشن و بلوتوث امکان‌پذیر است. ثبت تردد از طریق Location(Gps) نیاز به سخت‌افزار خاصی ندارد. ولی در صورتی‌که بخواهید از روش بلوتوث استفاده کنید باید دستگاه بلوتوثی تایمزی را خریداری نمائید. استفاده از اپلیکیش Timezy به مدت 30 روز رایگان است. پس از دریافت و استفاده از نسخه دمو و در صورت رضایت از آن می‌توانید پلن‌های مختلفی را انتخاب کرده و با پرداخت تعرفه از آن استفاده نمائید. قابل ذکر است که تایمزی علاوه بر اپلیکیشن موبایل، پنل وب نیز دارد. در ضمن امکان اتصال به دستگاه ساعت زنی نیز در این سامانه وجود دارد و در صورتی که از قبل دستگاه ساعت زنی را خریداری کرده باشید، می‌توانید اطلاعات ورود و خروج آن را توسط نرم افزار تایمزی مدیریت کنید.

اپلیکیشن Timezy بر روی سیستم‌ عامل اندروید و آی او اس نصب و راه‌اندازی می‌شود.

√ ثبت تردد با GPS (لوکیشن) و Bluetooth، اتصال به دستگاه حضور غیاب            √ پلن رایگان : 30 روز

 


نرم افزار حضور و غیاب آنلاین اندروید کار ساعت

نرم افزار کار ساعت یا کارسو، پکیج متنوعی از اتوماسیون پرسنلی، نرم افزار ساعت زنی اندروید، حقوق و دستمزد و رستوران را در دوره‌های زمانی 3 ماهه، 6 ماهه و 1 ساله در اختیار شما قرار می‌دهد. این سیستم علاوه بر حضور و غیاب با موبایل، قابلیت اتصال به دستگاه ساعت‌زنی را نیز دارد. کار ساعت در انتهای صفحه سایت به سؤالات متداول پاسخ داده است.

برنامه-حضور-غیاب-اندروید-کارسو

√ ثبت تردد با GPS (لوکیشن)، امکان اتصال به دستگاه حضور و  غیاب             √ پلن رایگان : 30 روز

 


اپ حضور و غیاب با موبایل تیک

حضور-و-غیاب-با-موبایل

حضور و غیاب با موبایل تیک، توسط شرکت تدبیر سیستم ایرانیان نوین ارائه شده است. اپلیکیشن ورود و خروج پرسنل تیک بر روی گوشی همراه نصب می‌شود و تردد کارکنان از طریق فناوری Gps (لوکیشن) ثبت می‌گردد. این شرکت بر اساس مقیاس شرکت و تعداد کارکنان شما، پلن‌های متفاوتی را به شما ارائه می‌دهد. جهت آگاهی از قیمت‌ها باید با شرکت تماس بگیرید.

√ ثبت تردد با GPS (لوکیشن)


اپلیکیشن حضور و غیاب نانوواچ

حضور و غیاب با موبایل نانوواچ علاوه بر اپلیکیشن، از طریق پنل تحت وب نیز اجرا می‌شود. ثبت تردد اپلیکیشن ورود و خروج کارمندان  نانوواچ از طریق موقعیت جغرافیایی یا همان لوکیشن صورت می‌پذیرد. این سیستم امکان اتصال به دستگاه ساعت زنی را نیز دارد و می‌تواند اطلاعات ورود و خروج آن را فراخوانی و مدیریت کند.

Nanowatch پلن‌های متنوعی را به شما ارائه می‌دهد. علاوه بر این شما می‌توانید به مدت 21 روز به صورت رایگان از این سیستم استفاده نمائید.

تعرفه-های-اتوماسیون-حضور-غیاب-آنلاین-نانوواچ

√ ثبت تردد با GPS (لوکیشن)، امکان اتصال به دستگاه حضور و  غیاب       √ پلن رایگان : 21 روز

 


آنچه در این مطلب مشاهده خواهید کرد نمایش

اپلیکیشن حضور و غیاب چطور کار می‌کند ؟

حضور و غیاب با موبایل یک نرم افزار ورود و خروج پرسنل اندروید است که نیازی به دستگاه ساعت زنی ندارد. شاید این سوأل برای شما پیش بیاید که پس چطور پرسنل ورود یا خروج خودشان را اعلام کنند !؟

این نرم افزار یک سامانه حضور و غیاب با موبایل است و برای استفاده از آن، یک اپلیکیشن حضور و غیاب بر روی گوشی کارکنان نصب می‌شود. در این سیستم ابتدا محدوده‌های ورود و خروج مشخص و تعریف می‌شود.  این محدوده‌ها همان درب یا دربهای ورودی شرکت‌ هستند که قبلاً محل استقرار دستگاه ساعت زنی بود. در زمان‌های ورود یا خروج، با خوداظهاری پرسنل از طریق اپلیکیشن حضور غیاب نصب شده بر روی گوشی، تردد آن‌ها در سیستم ثبت می‌شود.

برای ثبت تردد با استفاده از لوکیشن گوشی هوشمند، کافی است در محدوده تعریف شده قرار بگیرید. نکته مهم این است که برای استفاده از ثبت تردد باید اینترنت و لوکیشن (Location) گوشی پرسنل در زمان ثبت ورود و خروج فعال باشد. برای آشنایی با عملکرد این سیستم، ویدئوی زیر را ببینید.

 

 

حضور و غیاب با موبایل در یک نگاه

نام-نرم-افزار

نامهای دیگر

اپلیکیشن حضور و غیاب، نرم افزار حضور و غیاب اندروید، حضور و غیاب با موبایل، حضور و غیاب با لوکیشن

ثبت-تردد-با-gps

روش ثبت تردد

ثبت از طریق اپلیکیشن نصب شده بر روی گوشی کارکنان با استفاده از فناوری GPS

ثبت-تردد-با-وای-فای-بلوتوث

راهکارهای دیگر ثبت تردد

Wifi ، Bluetooth و دستگاه ساعت زنی

ثبت-نامحدود-لوکیشن

تعداد لوکیشن قابل تعریف

نامحدود

پلن-های-مختلف-بر-اساس-تعداد-پرسنل

قیمت پلن های مختلف

بر اساس تعداد پرسنل و مدت زمان (ماهانه یا سالانه)

 

مقایسه 7 مدل از بهترین نرم افزار حضور و غیاب آنلاین

اپلیکیشن-حضور-غیاب-فینتو

ثبت تردد با gps و wifi

پلن رایگان : 30 روزه

اشتراک 1ماه، 6 ماه، 1 ساله و بر اساس تعداد پرسنل

اپلیکیشن-حضور-غیاب-دینگ

ثبت تردد با gps ، wifi و Bluetooth

پلن رایگان : دارد

اشتراک سالانه

اپلیکیشن-حضور-غیاب-اتنسی

ثبت تردد با gps و bluetooth

امکان اتصال به دستگاه حضورغیاب

پلن رایگان : دارد

 اشتراک ماهانه و سالانه و بر اساس تعداد نفرات

اپلیکیشن-حضوروغیاب-تایمزی

ثبت تردد با gps و bluetooth

امکان اتصال به دستگاه ساعت زنی

پلن رایگان : 30 روز

حضور-غیاب-با-موبایل-کارسو

ثبت تردد با gps

امکان اتصال به دستگاه ساعت زنی

پلن رایگان : 30 روزه

اشتراک 3ماه، 6 ماه، 1 ساله و بر اساس تعداد پرسنل

حضور-و-غیاب-با-موبایل-تیک

ثبت تردد با gps

پلن رایگان : ؟

خرید اشتراک بر اساس تعداد کارکنان

اپلیکیشن-نانوواچ

ثبت تردد با gps

امکان اتصال به دستگاه ساعت زنی

پلن رایگان : 21 روز

اشتراک ماهانه و سالانه و بر اساس تعداد پرسنل

 

برای آشنایی بیشتر با موضوعات مرتبط، بر روی لینک آن کلیک کنید.

 

حضور و غیاب | نرم افزار حضور و غیاب | سیستم حضور و غیاب تحت وب | دستگاه ساعت زنیحضور و غیاب بدون دستگاه

 

 

ویژگی‌ها و مزایای حضور و غیاب با موبایل (نرم افزار ساعت زنی اندروید)

حضور-غیاب-با-موبایل
مزایای حضور و غیاب با موبایل

 

1. اجرای نرم افزار حضور و غیاب اندروید بر بستر وب و مبتنی بر مکان‌یابی (Location) گوشی های هوشمند  است (برای استفاده از نرم‌افزار باید اینترنت و لوکیشن گوشی شما فعال باشد)

2. عملکرد اپلیکیشن حضور و غیاب نیازی به دستگاه ساعت زنی ندارد. (حذف هزینه‌های مربوط به پشتیبانی و تعمیرات دستگاه) از این رو به این سیستم، حضور و غیاب بدون دستگاه نیز می‌گویند.

3. در سیستم حضور و غیاب با موبایل امکان تعریف محدوده‌های ثبت تردد به صورت نامحدود وجود دارد. (امکان ثبت تردد در موقعیت‌ها و مکان های مختلف حتی خارج از محدوده شرکت)

4. دسترسی به پنل کاربری و ثبت و تأیید انواع درخواست (اصلاح یا ثبت تردد فراموش شده، مرخصی ، ماموریت و … ) از طریق اپلیکیشن نصب شده بر روی گوشی برای پرسنل و مدیران امکانپذیر است.

5. امکان ردیابی پرسنل در مأموریت‌های شهری و بین شهری، با استفاده از قابلیت مکان‌یابی گوشی های هوشمند (لوکیشن) وجود دارد.

6. به علت دقت بالای شناسایی بر اساس Location، امکان دستکاری و تقلب در ثبت تردد توسط کارکنان وجود ندارد. همچنین مشکلات شناسایی دستگاه‌های ساعت زنی مانند مشکل در شناسایی اثر انگشت ، تشخیص چهره و … در این سامانه وجود ندارد.

7. با تعریف نامحدود محدوده‌های ثبت تردد و همچنین شناسایی سریع از طریق Location گوشی، ترافیک و صف ورود و خروج کارکنان در زمان‌های ثبت تردد حذف می‌شود.

8. حضو رو غیاب با موبایل ، منحصر به شناسایی لوکیشن نیست و امکان استفاده از فناوری‌های دیگر همچون  وای فای، Bluetooth یا NFC نیز در این سامانه وجود دارد. در این صورت باید یک دستگاه قرائت‌گر که توانایی برقراری ارتباط از طریق این فناوری‌ها را دارد، در محل ورود و خروج پرسنل نصب شود. با شناسایی گوشی از طریق بلوتوث یا wifi، تردد شخص در سامانه ثبت می‌گردد. در ویدئوهای زیر با 2 اپلیکشن حضور و غیاب دیگر آشنا می‌شوید.

9. دسترسی به اطلاعات حضور و غیاب هم از طریق اپلیکیشن حضور غیاب و هم از طریق پنل تحت وب امکانپذیر است. برای خرید برنامه حضور و غیاب اندروید، شما فقط هزینه دستگاه بی‌سیم و اشتراک سالیانه را پرداخت می‌کنید و نیازی به خرید دستگاه حضور و غیاب، نرم‌افزار یا سرور و کامپیوتر برای نگهداری اطلاعات ندارید.

حضور و غیاب با موبایل نانوتایم
نرم افزار حضور و غیاب اندروید کسرا

 

نرم افزار حضور و غیاب رایگان اندروید + لینک دانلود

یکی از جستارهایی که توسط کاربران ایرانی در زمینه ارائه ابزارهای ثبت تردد در گوگل به صورت فراوان به کار می‌رود، جستجوی قیمت ارزان یا رایگان آن کالا است. متأسفانه تمایل به خرید محصولات ارزان یا رایگان در فرهنگ ما نهادینه شده است، بدون اینکه کیفیت محصول را بسنجیم.

اگر عبارت ” نرم افزار حضور و غیاب اندروید” را در گوگل جستجو کنید، مواردی را مشاهده خواهید کرد که به صورت رایگان به شما پیشنهاد می‌شود. به طور قطع می‌توان گفت که نرم‌ افزار های ورود و خروج پرسنل اندروید که به صورت مجانی عرضه می‌شوند، کارایی چندانی برای شما نخواهند داشت. چرا که اولاً پلن های رایگان معمولاً با امکانات محدود ارائه می‌شوند که امکان دارد، جوابگوی نیازهای شما نباشد. ثانیاً نرم‌افزارهای ساعت زنی رایگان محدودیت زمانی دارند. به طور مثال برای یک مدت محدودی (مثلاً 20 روز یا یک ماه) ارائه می‌شوند و بعد از اتمام مدت، دسترسی شما قطع می‌شود و به اطلاعات خود دسترسی نخواهید داشت، مگر اینکه آن را خریداری کنید.

نسخه رایگان، بیشتر برای آشنایی با محیط اپلیکیشن عرضه می‌شوند و در واقع دمویی از محیط نرم افزار حضور غیاب رایگان اندروید را به شما ارائه می‌دهند تا در صورت رضایت ، نسخه اصلی را خریداری نمائید.

اما در هر صورت اگر خواستید نرم افزار حضور و غیاب رایگان اندروید را داشته باشید، می‌توانید از طریق لینکهای زیر اقدام به دانلود اپ حضور و غیاب نمائید.

لینک دانلود 1 | لینک دانلود 2 | لینک دانلود 3

 

در زمان خرید اپلیکیشن‌ حضور غیاب به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

اپلیکیشن یا اپ های حضور غیاب نسل جدید نرم افزارهای حضور غیاب هستند که هنوز به طور کامل امتحان خود را پس نداده‌اند و شرکت‌های ارائه دهنده نیز اطلاعات کافی راجع به محصولات خود ارائه نداده‌اند. بنابراین بهتر است قبل از خرید، پلن رایگان (نسخه دمو) این نرم افزاها را نصب کرده  و به صورت کاملاً عملی از آن استفاده نمائید تا متوجه شوید که آیا اپلیکیشن مورد نظر به کار شما می‌آید یا نه!

اپلیکیشن-حضور-و-غیاب-رایگان
قبل از خرید اپلیکیشن حضور و غیاب حتماً از نسخه دموی آن استفاده کنید

 

در زمان خرید نیز به این نکته مهم توجه داشته باشید که این سیستمها معمولاً بر اساس تعداد پرسنل قیمت گذاری می‌شوند و شما باید اشتراک آن را بر اساس تعداد پرسنل‌تان و تعداد ماه‌هایی که از آن استفاده می‌کنید، پرداخت نمائید.

علاوه بر این بررسی کنید که آیا این اپلیکیشن شیفت‌ها و گروه‌های کاری شما را پشتیبانی می‌کند و گزارشات مورد نظر شما را در اختیارتان می گذارد؟

در ضمن توجه داشته باشید که اپ حضور و غیاب قابلیت نصب بر روی هر دو نسخه اندروید و ای او اس (نرم افزار حضور و غیاب آیفون و اندروید) را داشته باشد.

قطعاً با بررسی دقیق می‌توانید بهترین نرم افزار حضور و غیاب اندروید و آیفون یا IOS را برای کنترل تردد آنلاین کارمندان خود خریداری نمائید.

 

چکیده (نرم افزار حضور و غیاب اندروید – اپلیکیشن حضور و غیاب)

حضور-و-غیاب-آنلاین
اپلیکشن حضور و غیاب – سیستم حضور و غیاب با موبایل

 

نرم افزار حضور و غیاب اندروید، نسل جدیدی از کنترل تردد آنلاین پرسنل است که نیازی به دستگاه ساعت زنی ندارد. این سیستم شامل دو بخش است : سرور (بانک اطلاعاتی و پنل وب) ، اپلیکیشن . اپ حضور و غیاب باید بر روی گوشی هوشمند تمامی پرسنل نصب شود و کارکنان میتوانند از طریق آن در محدوده های تعریف شده (لوکیشن) ورود یا خروج خود را ثبت کنند. مهمترین راهکار مورد استفاده در حضور و غیاب با موبایل، استفاده از فناوری GPS یا Location است که بر روی تمامی گوشی‌های جدید وجود دارد. علاوه بر این برخی از شرکت‌ها امکان ثبت تردد از طریق Wifi و Blueetooth را نیز در محصولات خود قرار داده‌اند. بعضی از سیستمها امکان دریافت اطلاعات از دستگاه‌های ساعت زنی را هم دارند و می‌توانند اطلاعات ورود و خروج آنها را دریافت کرده و مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند.

امکان تعریف نامحدود موقعیت جغرافیایی (Location) جهت ثبت تردد و امکان ردیابی پرسنل مأمور و شاغل در خارج از شرکت، دو مزیت رقابتی اپلیکیشن‌های حضور غیاب نسبت به سایر نرم افزارهاست.

کارکنان تمامی کارهای مربوط به حضور و غیاب خود از جمله ثبت ورود و خروج، مشاهده ترددها و گزارش عملکرد خود، درخواست ثبت تردد فراموش شده، درخواست مرخصی و مأموریت را از طریق اپلیکیشن موبایل انجام می‌دهند.

 

سوالات متداول

سیستم-حضور-غیاب-با-موبایل

آیا اپلیکیشن حضور و غیاب، نیاز به دستگاه ساعت زنی دارد ؟

خیر! این سیستم بدون نیاز به دستگاه ساعت زنی کار می‌کند.

حضور و غیاب با موبایل بر چه اساسی ورود و خروج پرسنل را ثبت می‌کند ؟

فناوری Gps (معمولاً‌ بر روی گوشی‌های هوشمند با نام لوکیشن (Location) قرار دارد.)

برای نصب راه اندازی نرم افزار حضور و غیاب اندروید، دقیقاً‌ به چه مواردی نیاز داریم؟

1. کارکنان باید گوشی هوشمند مجهز به gps داشته باشند. 2. نصب نرم‌افزار اصلی بر روی سرور 3. نصب اپلیکیشن بر روی گوشی کارکنان 4. تعیین محدوده‌‌های جغرافیایی (لوکیشن) برای ثبت تردد 5. پرسنل با ورود به محدوده‌های تعیین شده می‌توانند با فشردن دکمه ورود یا خروج بر روی اپلیکیشن، تردد خود را ثبت کنند.

آیا نرم افزار حضور و غیاب اندروید به اینترنت نیاز دارد؟

بله! در زمان ثبت تردد بر روی اپلیکیشن کاربران، باید اینترنت و لوکیشن تلفن همراه آنها فعال (روشن) باشد. در ضمن برای کار با اپلیکیشن و مشاهده ترددها، نیاز به اینترنت خواهید داشت، چرا که اپلیکیشن از طریق اینترنت به سرور متصل شده و اطلاعات را برای شما نمایش می‌دهد.

آیا در اپلیکیشن حضور و غیاب، امکان ثبت ورود و خروج در خارج از محدوده‌‌های تعریف شده وجود دارد؟

خیر! به هیچ وجه چنین امکانی وجود ندارد. چرا که لازمه ثبت تردد توسط اپلیکشن، الصاق وضعیت لوکیشن به آن است و اگر لوکیشن الصاق شده به ساعت ثبت شده با محدوده‌های تعریف شده همخوانی نداشته باشد، تردد ثبت نخواهد شد و کاربر خطایی به همراه نقشه‌ای از موقعیت فعلی خود و موقعیت جغرافیایی مجاز دریافت می‌کند.

آیا در حضور و غیاب با موبایل، امکان ردگیری ثبت اشتباه در خارج از محدوده وجود دارد ؟

بله! از لحاظ فنی این امکان وجود دارد و در بخش گزارشات می‌توان اقدام به ثبت تردد در محدوده‌‌های اشتباه را مشاهده نمود.

حضور و غیاب با موبایل به جز Gps، راهکار دیگری برای ثبت تردد دارد؟

بله! بعضی شرکت‌‌‌ها امکان ثبت تردد آنلاین با استفاده از بلوتوث (Bluetooth) و Wifi را نیز دارند. البته برای ثبت تردد با بلوتوث باید یک دستگاه بلوتوث از شرکت خریداری کنید و در محل ورود و خروج کارکنان نصب کنید.

آیا نرم افزار حضور و غیاب اندروید، رایگان است ؟

خیر! این سیستمها پلن رایگان محدود دارند که به مدت 3 هفته الی 1 ماه در اختیار شما قرار می‌گیرد و پس از آن باید آن را خریداری نمائید.

چرا به اپلیکیشن حضور و غیاب ، سیستم حضور و غیاب با موبایل یا نرم افزار حضور و غیاب اندروید هم می گویند؟

به دلیل اینکه ثبت تردد بر روی این نرم افزار مبتنی بر اپلیکیشن موبایل میباشد و پرسنل از طریق اپلیکشن نصب شده بر روی موبایل ، ورود یا خروج خود را ثبت می کنند به آن سیستم حضور و غیاب با موبایل هم می گویند. این اپلیکیشن ها معمولاً بر روی تمامی سیستم عاملهای گوشی از جمله اندروید و Ios نصب میشوند، اما به دلیل استفاده بیشتر از گوشیهای اندروید، به آن نرم افزار حضور و غیاب اندروید نیز می گویند.

بهترین نرم افزار حضور و غیاب اندروید خارجی کدامند؟

نمونه های خارجی نرم افزار حضور غیاب اندروید بسیار متنوع و فراوان است. اما اگر بخواهیم چند سیستم  خوب از سایتهای خارجی نام ببریم، می‌توان به اپلیکیشنهای Harvest، Toggl، TimeCamp و Calamari اشاره کرد.

نرم افزار حضور و غیاب آنلاین چیست؟

نرم افزار حضور و غیاب آنلاین پرسنل نسخه جدید و برتر اتوماسیون های ورود و خروج است که امکان نمایش لحظه‌ای و برخط (آنلاین) ورود و خروج‌ها را دارد. نرم افزار حضور و غیاب آنلاین، سیستمی است که بدون نیاز به دستگاه ساعت زنی، ورود و خروج‌ها را مدیریت می‌کند.
معرفی-حضور-و-غیاب-با-موبایل
معرفی نرم افزار های حضور و غیاب اندروید در مجله حضور و غیاب

 

در این بخش سعی کردیم تعدادی از بهترین اپلیکیشن حضور و غیاب را به شما معرفی کنیم. توجه داشته باشید که به این سیستم با نام‌های مختلفی مانند نرم افزار حضور و غیاب اندروید ، نرم افزار حضور غیاب آنلاین، نرم افزار ورود و خروج پرسنل اندروید و ISO، برنامه حضور و غیاب اندروید، اپلیکیشن حضور غیاب، حضور و غیاب با موبایل نیز گفته می‌شود. اگر سوالی داشتید، در بخش دیدگاه درج کنید، حتماً جوابگو هستیم. در ضمن دوستانی که با این سیستمها کار کردند، لطفاً تجربیات و نظرات خودشون رو راجع به نحوه عمکرد نرم افزار مورد استفاده مطرح کنند، تا دیگران هم بتونن به صورت آگاهانه یک انتخاب مناسب داشته باشند.

حضور و غیاب با موبایل نیازی به خرید دستگاه ساعت زنی ندارد. ما برای کنترل تردد آنلاین کارمندان شما، اپلیکیشن حضور و غیاب آنلاین دینگ را پیشنهاد می‌دهیم. مزیت رقابتی نرم افزار ساعت زنی اندرویداین است که شما بر اساس تعداد پرسنل خود، نرم‌افزار را خریداری می‌کنید و از این رو برای تعداد کارکنان کم، نیازی به پرداخت بیشتر نیست.

 

نرم افزار حضور و غیاب آنلاین

نرم افزار حضور و غیاب آنلاین، یک سیستم حضور غیاب متکی بر موبایل است. در این روش یک اپلیکیشن بر روی گوشی همراه پرسنل نصب می‌شود. ورود و خروج‌ها از طریق این اپلیکیشن و با استفاده از فناوری‌های Gps، Wifi و Bluetooth ثبت می‌گردد.

این سیستم نیازی به دستگاه حضور و غیاب ندارد. همانطور که گفتیم ثبت تردد در سیستم حضور و غیاب آنلاین از سه روش امکانپذیر است :

  • Gps (موقیعت جغرافیایی یا Location) برای پرسنل دورکار
  • Wifi
  • Bluetooth (بلوتوث)

هر سه فناوری در گوشی‌های هوشمند جدید وجود دارد و با استفاده از هر کدام از آنها و از طریق اپلیکیشن حضور و غیاب، می‌توانید ورود یا خروج خود را ثبت نمایید.

حضور و غیاب آنلاین با GPS | نرم افزار حضور و غیاب دورکاری

حضور-غیاب-آنلاین-با-gps-گوشی
حضور و غیاب آنلاین با gps

در این روش ابتدا محدوده موقعیت‌های جغرافیایی که می‌خواهید پرسنل شما در آن مکان‌ها بتوانند ورود و خروج خود را ثبت کنند، در سرور اصلی تعریف می‌کنید. حالا هر کدام از پرسنل پس از قرارگیری در لوکیشن (موقعیت‌های) تعریف شده، می‌توانند با زدن دکمه ورود یا خروج در اپلیکشن گوشی، تردد خود را ثبت کنند.

قطعاً یکی از لوکیشنهای تعریف شده، همان ورودی/خروجی اصلی شرکت است که در سیستمهای قدیمی جایگاه دستگاه ساعت زنی بود. علاوه بر این برای پرسنل مأمور و کارکنانی که در محیط خارج از شرکت هستند نیز، می‌تانید locationتعریف کنید، تا در آن موقعیت‌ها، ورود و خروج خود را ثبت کنند.

حضور و غیاب آنلاین با wifi و bluetooth

در این روش یک دستگاه کوچک بی‌سیم در ورودی شرکت نصب می‌شود. کارکنان در زمان ورود یا خروج وقتی در محدوده نزدیک این دستگاه قرار بگیرند، می‌توانند با فشردن دکمه ورود یا خروج بر روی اپ گوشی، ترددشان را ثبت کنند. توجه داشته باشید که برای شناسایی گوشی توسط دستگاه در زمان ثبت تردد، باید بلوتوث و وای‌فای گوشی پرسنل روشن باشد.

حضور-و-غیاب-آنلاین-با-wifi
حضور و غیاب آنلاین با wifi و bluetooth

اطلاعات ترددهای ثبت شده، همان لحظه در سرور اصلی که در یک فضای ابری قرار دارد، ذخیره می‌شود. (حضور و غیاب ابری)

مشاهده اطلاعات حضور و غیاب آنلاین نیز به دو صورت امکانپذیر است:

  • کارکنان می‌توانند از طریق اپلیکیشن نصب شده، ورود و خروج‌های خود را مشاهده کنند و حتی می‌توانند از این طریق درخواست ورود تردد فراموش شده، مرخصی یا مأموریت را نیز ثبت کنند. مدیر مربوطه نیز می‌تواند از طریق اپلیکیشن گوشی خود، اطلاعات حضور غیاب تمامی پرسنل را به صورت آنلاین مشاهده کرده و درخواستهای تردد، ماموریت و مرخصی آنها را نیز تأیید یا لغو نماید.
  • مشاهده اطلاعات حضور و غیاب آنلاین مختص به اپلیکیشن نیست. بلکه از طریق پنل تحت وب نیز می‌توان ورود و خروج و درخواست‌های پرسنل را مشاهده کرده و آن را مدیریت کرد.

مشاهده اطلاعات و گزارشات در هر دو روش به صورت لحظه‌ای و آنلاین است و شما می‌توانید در هر مکان و در هر زمانی از طریق اپلیکیشن یا پنل تحت وب (از طریق مرورگر وب)، حضور و غیاب کارکنان را مدیریت نمایید.

خرید حضور و غیاب آنلاین

ما هر سه راهکار حضور و غیاب با لوکیشن، بلوتوث و wifi را در اختیار شما قرار می‌دهیم. برای اینکار شما باید دستگاه بی‌سیم را خریداری نمایید و تعرفه نرم‌افزار نیز بر اساس تعداد لوکیشن و تعداد پرسنل شما به صورت سالیانه محاسبه خواهد شد.

قیمت دستگاه حضور و غیاب بی‌سیم ما برابر با 22,800,000 ریال است که یکبار آن را پرداخت می‌کنید. برای استفاده از این نرم افزار نیاز به سرور یا کامپیوتر برای نصب نرم افزار نخواهید داشت و اطلاعات شما بر روی سرور ابری ذخیره خواهد شد. اشتراک سالیانه شامل یک سال استفاده از خدمات سامانه حضور و غیاب آنلاین، به روز رسانی اپلیکیشن و پشتیبانی آن می‌باشد که بر اساس تعداد پرسنل محاسبه شده و قابل پرداخت است.

در حال حاضر طرح‌های زیر را برای سیستم آنلاین حضور و غیاب، می‌توانید از ما خریداری نمایید:

  • 5 کاربر
  • 15 کاربر
  • 30 کاربر
  • 50 کاربر
  • 70 کاربر
  • 100 کاربر
  • بیش از 100 کاربر

 

صفحه-اینستاگرام-مجله-حضور-و-غیاب

62 دیدگاه

  1. ما یک شرکت در اصفهان هستیم که نیروهامون در پروژه های مختلف کار میکنند و میخوایم از روی لوکیش ورود و خروج پرسنل را داشته باشیم و بدونیم که چه کسی کجا بوده . قبلا از یک شرکت توی اصفهان اپلیکشن حضور و غیاب آنلاین را خریداری کردیم اما متاسفانه نتوانستند ما را خوب پشتیبانی کنند. ما میتونیم دموی نرم افزار شما رو استفاده کنیم برای مدت کوتاه مثلا دو سه روز که اگه اوکی بود خریداری کنیم.

    1. بله بدون پشتیبانی مناسب، هیچ سیستمی به درد نمیخوره. با ما تماس بگیرید تا اطلاعات استفاده از دموی نرم افزار خدمتتون ارسال بشه.

  2. من یک سیستم حضور غیاب می خواستم که نیازی به دستگاه حضور غیاب نداشته باشه. یکی از دوستان میگفت که با اپلیکیشن موبایل میشه اینکارو کرد و شما رو به من معرفی کردند. این اپلیکیشن چطور کار میکنه و قیمتش به چه صورتی هست ؟

    1. اپلیکیشن حضور غیاب نیازی به دستگاه حضور و غیاب نداره و میتونید از طریق wifi, bluetooth و gps تردد را ثبت کنید.
      توضیحات کامل بهمراه تعرفه قیمت ها در داخل سایت موجود است.

  3. برای استفاده از سیستم حضور و غیاب با موبایل باید حتما از گوشی اندروید استفاده کرد یا روی گوشی اپل هم میشه نصبش کرد ؟

    1. این اپلیکیشن ها معمولاً روی انواع سیستم عامل گوشی های هوشمند نصب میشن. البته قبل از خرید از فروشنده نیز سوال کنید.

  4. آیا در اپ حضور و غیاب از راه دور هم میتونیم ورود و خروج و کارکرد پرسنل را مشاهده و کنترل کنیم ؟

    1. بله هم از طریق پنل تحت وب و هم از طریق اپلیکیشن از هر جایی که خواستید میتونید وضعیت حضور و غیاب کارکنان را مشاهده کنید.

    1. تعدادی از این اپلیکیشنهای رایگان در همین صفحه معرفی شدند. روی لینک شون کلیک کنید.

  5. برای استفاده از حضور و غیاب با موبایل حتما باید از گوشی های جدید استفاده کنیم یا گوشی های موبایل قدیمی هم جوابگو هست ؟

    1. بله برای استفاده از این سیستم نیاز هست که یک اپلیکیشن بر روی گوشی هومشند پرسنل نصب بشه

  6. امکان داره این اپلیکیشن یا سیستم حضور و غیاب با موبایل رو با نرم افزار حقوق و دستمزدی که داریم یکپارچه کنیم و اطلاعات حضور غیاب به صورت اتوماتیک به سیستم حقوق و زد انتقال پیدا کنه ؟

    1. سلام
      بله بیشتر سیستم ها این امکان را دارند. برای اطمینان بیشتر در زمان خرید از فروشنده بپرسید

  7. میخواستم بدونم امکان ثبت مرخصی و ماموریت هم توی نرم افزاهای اندروید یا همون اپلیکیشن موبایلی وجود داره ؟

  8. سلام
    نرم افزار حضور و غیاب اندروید روی گوشی های اپل هم کار میکنه یا فقط مختص گوشیهای اندرویدیه ؟

    1. سلام دوست عزیز
      این اسم روی اپلیکیشن های حضور و غیاب مرسوم شده اما به این معنی نیست که حتماً باید گوشی اندروید باشه . بسیاری از اپلیکیشن های حضور و غیاب روی هر دو تا سیستم عامل اندروید و ios نصب و اجرا میشن

  9. اگر منظورتون اپلیکیشن حضور و غیاب نانوتایم بود که ما ازش استفاده کریدم باید با نرم افزار حضور و غیاب تحت وب با هم باشند . یعنی هر دو تا سرویس باید با هم میخریدی ولی در کل پشتیبانی خوبی داره اما هنوز جای کار داره

  10. علاوه بر اپلیکیشن هایی که نام بردزد ، شرکت‌های کارا ، کسرا و نانوتایم هم حضور و غیاب با موبایل دارند

  11. ما یک دستگاه حضورغیاب انگشتی داریم، میتونیم از اطلاعاتش در این نرم افزار استفاده کنیم یا نه ؟ سوال دیگه اینکه میشه پرسنل به صورت همزمان هم با دستگاه ورود و خروجشون رو ثبت کنند هم از طریق اپلیکیشنی که روی گوشی شون نصب شده ؟

    1. سلام
      بله بیشتر نرم افزارهای حضور غیاب آنلاین امکان ارتباط با دستگاه حضور و غیاب را هم دارند و میتونید در کنار ثبت تردد با لوکیشن ، اطلاعات دستگاههاتون را هم بخونید

  12. میشه راجع به پلن های فروش نرم افزارهای آنلاین بیشتر توضیح بدید، مثلا برای 20 نفر پرسنل چطور هزینه محاسبه میشه ؟ سالانه هست یا ماهانه و هزینه جانبی دیگه مثل خرید دستگاه داره یا نه ؟

    1. سلام
      این اپلیکیشن ها معمولاً بر اساس تعداد پرسنل پلن های متفاوتی دارند و هزینه شون هم به صورت ماهانه یا سالانه دریافت میشه که در هر شرکتی متفاوته. باید با شرکتی که قصد خرید از اون رو دارید تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری به شما بدن

  13. اگه ما بخوایم نرم افزارمون رو عوض کنم، میتونیم اطلاعات را از نرم افزار قبلی به نرم افزار جدید انتقال بدیم، یا باید دوباره بشینیم و همه اطلاعات را دستی وارد کنیم ؟

    1. سلام
      خیر نیازی نیست. شرکت جدید باید بتونه اطلاعات را از دیتابیس قبلی به نرم افزار خودشون انتقال بده

  14. این اپلیکیشن ها اس ام اس هم ارسال میکنند ؟ میخوام حضور غیاب پرسنل برای مدیریت ارسال بشه

    1. سلام
      از لحاظ فنی امکانش هست و بیشتر نرم افزارها این امکان رو دارند، برای اطمینان بیشتر از جایی که میخواید خرید کنید، سوال کنید.

  15. من تو بعضی از شرکتها دیدم که اپلیکشن موبایلی دارن ولی فقط برای مشاهده ترددها استفاده میشه و کارکنا نمیتونن باهاش تردد ثبت کنن. اطلاعات تردد روی دستگاه حضورغیاب ثبت میشه و پرسنل از طریق برنامه ای که روی گوشی شون نصب شده، ورود وخروجها رو میبینند.

  16. ببخشید یک سوال داشتم : چطوری میشه لیست حضور و غیاب آنلاین درست کرد ؟

    1. سلام
      اگه منظورتون ساخت دستی لیست هست، میتونید از فرم ساز گوگل استفاده کنید. در صورتی که میخواید از نرم افزار استفاده کنید، اپلیکیشن هایی که در این پست معرفی شدند، به کارتون میاد.
      در کل سوالتون خیلی واضح نبود و من در همین حد تونستم جواب بدم

  17. این شرکتهایی که گفتید سرویس ابری هم ارائه میدن. میتونیم از سرور این شرکتها به عنوان بانک اطلاعاتی نرم افزاری که خریدیم استفاده کنیم یا باید یک کامپیوتر جداگانه خودمون خریداری کنیم. به نظر شما از سرور ابری حضور غیاب استفاده کنیم بهتره یا خودمون سرور داشته باشیم ؟

    1. سلام
      بله بیشتر این شرکتهای سرویس ابری هم دارند.
      انتخاب با خودتونه. سرور ابری به صورت اشتراکی و اجاره ای هست که باید ماهانه یا سالانه حق اشتراک بپردازید. اما سرور خودتون را باید یکبار هزینه کنید و خریداری کنید و بعدها هم هزینه نگهداری و تعمیرات داره. اما خب امنیتش دست خودتونه

  18. سیستم حضور و غیاب با موبایل روی گوشی های اپل (IOS) هم نصب میشه یا فقط روی اندروید کار میکنه ؟
    این سامانه فقط از gps استفاده میکنه یا روشهای دیگه ای هم برای ورود و خروج وجود داره؟

    1. سلام
      معمولا روی هر دو سیستم عامل هم نصب و کار میکنه
      بعضی از نرم افزارها علاوه بر gps از بلوتوث و وای فای هم استفاده میکنن

  19. سلام
    میشه از اطلاعات نرم افزار حضور و غیاب آنلاین در سیستم حقوق و دستمزد استفاده کرد ؟ امکان ادغام نرم افزارها وجود داره؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله امکان یکپارچه سازی نرم افزارهای حضور غیاب و حقوق دستمزد وجود داره. مگر اینکه شرکتی این امکان رو روی نرم افزارش نگذاشته باشه.
      در حال حاضر بعضی از نرم افزارهای حضور و غیاب آنلاین این امکان رو دارند. باید از شرکت فروشنده بپرسید.

  20. بعضی از شرکتها توی محصولاتشون نوشتن نسخه موبایل، اینا هم حضور و غیاب آنلاین محسوب میشه یا یه چیز دیگه ست ؟
    چرا شرکتهای معروف در حوزه حضورغیاب، نرم افزارهای آنلاین و اپلیکیشن موبایلی ندارند ؟

    1. سلام
      خیر. نسخه موبایلی که بعضی از شرکتها ارائه میدن، با نرم افزار حضور و غیبا آنلاین فرق دارد. این نسخه فقط برای مشاهده ترددها و ثبت درخواست مرخصی و ماموریت هست و نمیشه به روش آنلاین تردد ثبت کرد.
      من نمیدونم. باید از خود شرکتها بپرسید

  21. میشه از اپلیکیشنهای حضور و غیاب در جاهای دیگه مثل مدارس هم استفاده کرد ، یا مختص شرکتها هست ؟
    این نرم افزارها امکان ارسال پیامک به والدین دانش اموزان یا مدیران مدرسه را هم دارند که اگه دانش اموزشی غیبت داشت یا دیر اومد زود رفت به اولیا یا مدیریت مدرسه اطلاع بده

    1. سلام
      بله امکانش هست میتونید در هر شرایطی از این نرم افزار استفاده کنید.
      از لحاظ فنی امکان ارسال اس ام اس و ایمیل وجود داره، اما باید از شرکتها بپرسید که در سیستم اونها، این امکان وجود داره یا نه

  22. سیستم های حضور و غیاب با موبایل از نظر تعداد پرسنل محدودیتی ندارند ؟ تا چند نفر میشه روی این نرم افزارها معرفی کرد؟
    با تشکر

    1. سلام
      بیشتر شون محدودیت دارند و بر اساس پلنی که می خرید، می تونید تعداد مشخصی از پرسنل را تعریف کنید.

  23. لیست اپلیکیشن ها ناقصه
    تایمیت نانوتایم ویسمن و خیلی ار شرکتهای دیگه هم نرم افزار حضور و غیاب آنلاین دارند.

  24. خیلی نرم افزارهای حضور غیاب آنلاین خارجی به صورت رایگان ارائه میشن. اما متاسفانه تو کشور ما شرکتها فقط به پول فکر میکن. پلن رایگان محدود که به درد نمیخوره. کاش اینجا هم خدمات بهتری ارائه میشد. یه خورده به مشتری اهمیت داده میشد. کاش اولویت اول شرکتها مشتری بود و هزاران کاش دیگر………

  25. نوشتید که نرم افزار حضور و غیاب آنلاین نیازی به دستگاه نداره ! پس پرسنل چه جوری ورود و خروج شون رو ثبت کنند. مگه پرسنل نباید اول ترددها شو رو روی دستگاه بزنن، بعد اطلاعات بیاد به داخل نرم افزار . اگه دستگاهی نباشه، تردد چطور ثبت میشه ؟

    1. سلام
      اساس کار نرم افزارهای حضور غیاب آنلاین مبتنی بر موقعیت جغرافیایی یا لوکیشن گوشی همراه هست که با فناوری gps کار میکنه و نیازی به دستگاه ساعت زنی نداره.
      گرچه این نرم افزارها امکان اتصال به دستگاه را هم دارند

  26. شرکتها رو که معرفی کردید ، کاش میگفتید کدوم بهتره که ما هم تو انتخابمون دچار تردید نشیم. یا یک جدول مقایسه ای درست میکردید ، که مشخصات همه برندها در کنار هم باشه.

    1. سلام
      من زیاد روی اپلیکیشنهای حضور غیاب خارجی تحقیق نکردم. اما تا حدودی که اطلاع دارم نرم افزارهای Calamari ، My Attendance ، Wifi Attendance ، Time Camp و Harvest خیلی استفاده میشن.
      اگه اطلاعات بیشتری میخواید به این آدرس مراجعه کنید :
      https://www.timecamp.com/blog/2021/05/mobile-employee-attendance-tracking-apps/

  27. اگه کسی فراموش کنه ورود یا خروجش رو ثبت کنه یا اگه بخواد مأموریت و مرخصی بره ، باید برگه درخواست پر کنه یا داخل نرم افزار حضور و غیاب آنلاین این امکان وجود داره که ثبت بشه.
    سوال دوم این که نرم افزار از کجا میفهمه که ورود خروج پرسنل خارج از شرکت درسته یا نه ؟

    1. سلام دوست عزیز
      جواب شما در متن مقاله هست.
      در نرم افزارهای حضور و غیاب آنلاین ، یک اپلیکیشن روی موبایل پرسنل نصب میشه. پرسنل علاوه بر ثبت ورود و خروج میتونن با این نرم افزار مرخصی ، ماموریت و فراموشی تردد رو برای خودشون ثبت کنند. البته این ثبت به صورت درخواست هستش و برای ثبت نهایی باید به تأیید مدیر برسه.
      درباره سوال دوم باید بگم که ماهیت حضور غیاب آنلاین اینه که تردد پرسنل رو از طریق شناسایی موقعیت های جغرافیایی یا لوکیشن ثبت میکنه و این لوکیشن ها از قبل روی سرور تعریف میشه. حالا اگه هر کدوم از پرسنل در این لوکیشن ها قرار بگیرند، میتونن ترددشون رو ثبت کنن،

  28. سلام
    یه سوال داشتم. نرم افزار حضور غیاب آنلاین، چطوری میتونه ورود و خروجها رو از دستگاه حضورغیاب بخونه. شما گفتید که امکان اتصال دستگاه هم هست. خب چه جوری میشه اطلاعات دستگاهو به گوشی دریافت کرد و دید ؟

    1. سلام بر شما
      گوشی اطلاعات ورود و خروج رو دریافت نمی کنه، بلکه از سرور (بانک اطلاعاتی نرم افزار) میخونه. دریافت اطلاعات از دستگاه حضور و غیاب مثل سایر نرم افزارها صورت می گیره و اطلاعات دریافت شده در بانک اطلاعاتی نرم افزار حضور و غیاب آنلاین ذخیره میشه.
      حالا اپلیکیشن گوشی ترددها رو از بانک اطلاعاتی نرم افزار میخونه.

  29. سلام
    آقا من متوجه نشدم، حضور و غیاب آنلاین چیه ؟ یه جا گفتید با لوکیشن ثبت میشه، یه جا گفتید با جی پی اس ، بلوتوث ، وای
    بالاخره کدومشون درسته ؟
    در ضمن مگه حضور و غیاب آنلاین مختص به نرم افزاره . خب بعضی از دستگاهها هم وقتی روش ورود خروج ثبت میکنی، میتونی آنلاین ببینی

    1. سلام دوست عزیز
      اگه متن رو با دقت خونده باشید، باید متوجه بشید.
      لوکیشن از فناوری gps برای موقعیت یابی استفاده میکنه و در واقع این دو تا یکی هستند و پرکاربردترین روش ثبت تردد در نرم افزار حضور و غیاب آنلاین همین روشه.
      بعضی از نرم افزارهای حضور غیاب آنلاین (اپلیکیشن های حضور و غیاب) ، علاوه بر لوکیشن از راهکارهای دیگه ای مثل بلوتوث وای فای هم برای ثبت تردد استفاده می کنند.

      بحث حضور و غیاب آنلاین با ثبت آنلاین ترددهای دستگاههای حضور و غیاب در دیتابیس با هم فرق میکنه که اینجا فرصت پاسخگویی نیست. کلاً در تمام اتوماسیونهای ثبت تردد که به شبکه یا اینترنت وصل میشن، امکان انتقال آنلاین ترددها از دستگاه یا اپلیکیشن به سرور وجود داره.

  30. بسیار عالی
    یه سوال داشتم. کدوم شرکتها نرم افزار حضور و غیاب آنلاین رایگان دارند
    ممنون میشم جواب بدید

    1. سلام دوست عزیز
      تقریباً همه شرکت‌ها پلن رایگان به شما میدن. اما دائمی نیست و محدودیت زمانی داره.
      بعد از تموم شدن مدت رایگان دسترسی‌تون قطع میشه.
      نرم افزار حضور و غیاب آنلاین رایگان به صورت دائمی وجود نداره.

دکمه بازگشت به بالا