تبلیغات

کاربرد های راهبند خودرویی چیست؟

ما در این مقاله سعی داریم انواع راهبند و کاربرد آن ها در سازمان ها و شرکت ها را شرح دهیم تا به شما مدیران محترم کمک کنیم، انتخاب های هوشمندانه تری نسبت به بودجه که برای بخش حفاظتی خود در نظر گرفته اید داشته باشید.

در چه مکان هایی از راهبند خودرویی استفاده می شود؟

بسیاری از مجموعه ها به داشتن نرم افزار پلاک خوان اکتفا نمی کنند و برای مدیریت و کنترل بهتر ورود و خروج خودروها اقدام به خرید راهبند نیز می کنند. راهبند دژبان از مجموعه پیام گستر فاوا با استفاده از تکنیک های بومی ساخته شده است و کیفیت بسیار بالاتری نسبت به سایر رقبای خود در کشور ایران را دارد. از راهبند خودرویی عموما در سازمان هایی استفاده می شود که یک ساختمان بزرگ با چندین طبقه پارکینگ وجود داشته باشد اما به تازگی بسیاری از سازمان های کوچک نیز از نرم افزار های پلاک خوان و راهبند استفاده می کنند چرا که به وسیله آن ها می توانند ضمن حفظ امنیت بیشتر در سازمان، ورود خروج افرادی مانند مدیران و افراد رده بالای شرکت که با سیستم حضور و غیاب نمی توان ورود خروج آن ها را کنترل کرد را به طور دقیق چک کنند.
افرادی که در بخش نگهبانی کار می کنند باید قبل از شروع کار آموزش های لازم در خصوص نحوه استفاده از نرم افزار پلاک خوان و کار با راهبند نصب شده در ورودی های پارکینگ را ببینند تا بتوانند از امکانات این سیستم های امنیتی بیشترین بهره برداری را داشته باشند.
در ابتدا برای استفاده از امکانات نرم افزار پلاک خوان دژبان باید دوربین های خود را در قسمت ورودی و خروجی پارکینگ نصب کنید به طوری که چشمی دوربین بر روی پلاک ها در هنگام ورود و خروج تنظیم شود. حال با نصب راهبند در قسمت ورودی از ورود خودروهای غیر مجاز بدون هماهنگی به راحتی می توانید جلوگیری کنید.
لازم به ذکر است در ساخت نرم افزار پلاک خوان دژبان از تکنولوژی پردازش تصویر قدرتمندی استفاده شده است که پردازش تصویر را خیلی سریع و با بالا ترین کیفیت انجام می دهند، این قدرت بالا در پردازش از ایجاد ترافیک در جلوی درب ورودی نیز جلوگیری می کند. از آن جایی که از تکنیک های هوش مصنوعی در این نرم افزار استفاده شده است این امکان را به شما می دهد که پلاک های خودرو ها را در حین حرکت عکسبرداری کنید و پس از آن با استفاده از تکنولوژی بسیار پیشرفته ای که در نرم افزار پلاک خوان دژبان استفاده شده است اعداد و حروف را از روی عکس گرفته شده شناسایی کنید و در صورت وجود مشکل از خروج خودروی مورد نظر از پارکینگ توسط راهبند دژبان جلوگیری کنید.
شما می توانید از راهبند خودرویی دژبان علاوه بر درب خروجی یک سازمان یا ساختمان، برای مجتمع های بزرگ و پاساژ های پر رفت و آمد نیز استفاده کنید و ورود و خروج خودروها را توسط کنترلر متصل به راهبند مدیریت کنید.

مشخصات و امکانات راهبند خودرویی دژبان

طول بازوی این دستگاه بین ۳ تا 6 متر قابل تغییر است که این امکان را به کاربر می دهد با توجه به فضای داخلی که در مبادی ورودی پارکینگ خود دارند، آن را مطابق نیاز خود تنظیم کند. علاوه بر آن شما می توانید این دستگاه را به انواع سیستم های کنترل تردد متصل کنید تا دستگاه به طور اتوماتیک برای خودرو های مجاز باز و بسته شود.
نکته جالب توجه دیگری که در خصوص راهبند دژبان وجود دارد و موجب برتری آن می شود قابلیت کارکرد این دستگاه در بازه دمایی گسترده ۳۰- الی ۸۰ درجه سانتی گراد بدون هیچ گونه اختلال است، در نتیجه شما می توانید بدون نگرانی در خصوص دمای پارکینگ خود از این دستگاه استفاده نمایید.
مجموعه دژبان راحتی و آرامش مشتریان خود را همواره در اولویت کارهای خود قرار داده است، به طوری که با ارائه گارانتی ۱۲ ماهه و خدمات ۱۲۰ ماهه تضمین محصولات خود را به شما مشتریان محترم ارائه می نماید، در نتیجه شما می توانید با خیالی آسوده این محصول را برای مجتمع خود خریداری کنید و در صورت بروز هرگونه خطا یا ایرادی با پشتیبانی مجموعه دژبان تماس حاصل نمایید تا کارشناسان آن ها را در کوتاه ترین زمان نسبت به رفع مشکل شما اقدام نمایند.
جالب است بدانید که راهبند دژبان امکان اتصال به UPS را برای شما فراهم می آورد تا در صورت قطعی برق همچنان فرآیند کنترل تردد انجام گیرد. چراغ راهنمایی متصل به راهبند، خلاص کن برای زمان قطعی برق و چشمی اولتراسونیک از دیگر تجهیزاتی هستند که این دستگاه به آن ها مجهز می باشد. همچنین شما می توانید با توجه به نیاز خود ریسه نور، چشمی و یا پلاک خوان به این دستگاه متصل کنید و از قابلیت های این دستگاه بهره مند شوید.
جنس این سازه فلزی از آلیاژ ورق فولادی با رنگ الکترو استاتیک است که از بهترین آلیاژ های موجود در بازار ساخته شده است تا محصولی با کیفیت و در عین حال زیبا در اختیار هموطنان عزیزمان قرار بگیرد. با توجه به این که راهبند دژبان از یک مکانیسم کاملا بومی بهره مند است در صورت هرگونه خرابی مشکل شما حتی در دوردست ترین نقاط کشور قابل حل می باشد، مشکلی که اکثر راهبند های وارداتی و مونتاژی دارند این است مکانیسم آن ها یا در ایران غیرقابل تولید است یا قطعات جانبی آن ها به راحتی در ایران قابل تهیه نیست و هر مشکلی در راهبند منجر به غیر فعال شدن راهبند شما حتی تا ماه ها می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا