تبلیغات

نقد و بررسی دستگاه ساعت زنی Fingkey

معرفی دستگاه حضور و غیاب Nitgen - Fingkey

دستگاه حضور و غیاب Fingkey یک سیستم دو کاربرده از شرکت کره‌ای Nitgen  است که علاوه بر ثبت ورود و خروج در کنترل تردد نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. نام کامل این دستگاه Fingkey Access2  است. Fingekey یک دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد مبتنی بر اثر انگشت است که با کارت و رمز نیز کار می‌کند. این دستگاه علاوه بر طراحی زیبا، قیمت مقرون به صرفه‌ای نیز دارد.

برای مشاهده لیست کامل انواع دستگاه ورود و خروج به بخش دستگاه ساعت زنی مراجعه نمائید. در ضمن اگر قصد خرید دارید، ما از طریق شماره 09190273245 در خدمت شما هستیم.

 

نقد و بررسی دستگاه حضور و غیاب Fingkey

مشخصات-fingkey
مشخصات فنی دستگاه حضور و غیاب nitgen – fingkey

ظرفیت اثر انگشت این دستگاه 10.000 نمونه در حالت 2 template و 20.000 نمونه در حالت 1 template است. ظرفیت ثبت تردد بر روی این سیستم حداکثر 200.00 تردد است. علاو بر این، سنسور اثر انگشت این دستگاه از فناوری LFD بهره می‌برد و توانایی تشخیص اثر انگشت زنده (اصلی) از نمونه‌های جعلی را دارد.

دستگاه حضور و غیاب Fingkey دارای استاندارد Ip65 است و عملکرد نسبتاً‌ مناسبی در فضاهای باز (Outdoor) دارد. Fingkey می‌تواند در آب و هوای گرم و شرجی (تا 90% رطوبت) و آب و هوای سرد (تا 20- درجه) عملکرد خوبی داشته باشد.

دستگاه حضور و غیاب Fingkey دارای پورت شبکه (Tcp/Ip) است. بنابراین به راحتی می‌توانید در هر مکان از شرکت خود به شبکه متصل کرده و از هر نقطه‌ای آن را مدیریت نمائید.

این سیستم ، امکانات کامل یک دستگاه کنترل تردد را دارد و به تمامی تجهیزات کنترل تردد از جمله گیت‌های ورود و خروج، قفل و سنسور درب، راه‌بند و … متصل می‌شود. داشتن ورودی و خروجی Wiegand باعث می‌شود که این دستگاه هم به عنوان اکسس کنترل اصلی (مستقل) و هم به عنوان یک reader در یک سیستم کنترل دسترسی کاربرد داشته باشد. در حالت مستقل می‌توان یک اکسس کنترل کارتخوان دیگر را به آن متصل کرده و اطلاعات ورودی آنها را نیز پردازش کرد. در روش دیگر fingkey به عنوان یک قرائت‌گر (reader) عمل می‌کند و اطلاعات خوانده شده را از طریق خروجی ویگند به دستگاه یا سیستم اصلی ارسال می‌کند.

اتصاله fingkey-به-شبکه
اتصال دستگاه حضور و غیاب fingkey به سیستم کنترل تردد از طریق شبکه

خب دوستان! در این بخش مشخصات و عملکرد دستگاه ساعت زنی و کنترل تردد Fingkey Access2 از شرکت نیتجن را بررسی کردیم. شما هم اگه تجربه یا نظری درباره این دستگاه دارید، در بخش نظرات بنویسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا