تبلیغات

دستگاه حضور و غیاب خارجی 【ZKteco-Timmy-Suprema-Virdi】

سهم عمده ای از دستگاه های حضور و غیاب که در شرکت های مختلف استفاده می‌شوند، متعلق به برندهای خارجی است. در ادامه تعدادی از انواع دستگاه حضور و غیاب خارجی را به شما معرفی می‌کنیم که هم کیفیت خوبی دارند و هم دارای قیمت مناسبی هستند.

برای مشاهده مشخصات هر دستگاه بر روی نام مدل دستگاه کلیک کنید.

دستگاه-حضور-و-غیاب-خارجی-f22

F22

دستگاه-حضور-و-غیاب-برند-zk-k14

K14

 

 

برای مشاهده مشخصات کامل دستگاه‌های ساعت زنی و ورود و خروج بر روی لینک زیر هر تصویر کلیک کنید و یا به بخش دستگاه ساعت زنی مراجعه نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان و یا خرید با شماره زیر تماس بگیرید.

09190273245

 

بعضی از مشتریان و مخاطبان درباره تفاوت دستگاه حضور و غیاب خارجی و داخلی سوال می‌پرسند و بعضی نیز ترس از اینکه دستگاه حضور غیاب خارجی، زبان فارسی نداشته باشد و نتوانند به راحتی با آن کار کنند. برای روشن شدن این موضوع ذکر چند نکته می‌تواند مسئله را واضح‌تر کند.

  • اول اینکه ما دستگاه حضور غیاب %100 داخلی نداریم و تمامی شرکتهایی که بعنوان تولید کننده هستند، قطعات را از وارد کرده و داخل کشور مونتاژ می‌کنند. برای آشنایی با این دستگاهها به بخش دستگاه حضور و غیاب ایرانی بروید.
  • درصد بسیاری از سهم بازار حضور غیاب کشور در اختیار دستگاه های حضور و غیاب خارجی است و محصولات برندهای مختلفی از جمله suprema، Virdi، Zkteco، Timmy، Nitgen و … به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • دستگاه های حضور غیاب خارجی که در این بخش معرفی شده‌اند، مرتبط با برند Zkteco و Timmy است که دارای کیفیت و قیمت مناسبی هستند.
  • انواع دستگاه حضور و غیاب خارجی معرفی شده، دارای منو و سخنگوی فارسی است و در واقع هیچ تفاوتی با دستگاه حضور و غیاب فارسی ندارد. بنابراین کاربر ایرانی  به راحتی می‌توان از آنها استفاده کند.

 

برند های دستگاه حضور و غیاب خارجی

همانطور که گفتیم، تجهیزات ثبت ورود و خروج موجود در بازار شامل دستگاههای تولید داخلی و دستگاه های وارداتی می‌شوند. در ادامه با برندهای خارجی حضور و غیاب فعال در بازار ایران آشنا می‌شویم.

سوپریما و ویردی

دو شرکت سوپریما (Suprema) و ویردی (Virdi) از بهترین شرکتهای حضور و غیاب از کشور کره هستند که محصولات بسیار با کیفیت روانه بازار کرده‌اند. تجهیزات حضور و غیاب و کنترل تردد این شرکتها در بسیاری از کشورها از جمله ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگاه های حضور و غیاب این دو برند کیفیت بالایی دارند، اما قیمت آنها نیز بسیار بالاست و خرید آنها شاید برای بسیاری از شرکتها صرفه اقتصادی نداشته باشد. ( محدوده قیمت از 20 میلیون تا بالای 100 میلیون تومان)

زدکی‌تکو (ZKTECO)

آشناترین نام در بین انواع دستگاه حضور و غیاب خارجی، برند zkteco از کشور چین است. این برند بالای 50% از سهم محصولات حضور غیاب و کنترل تردد در ایران را داراست و در بسیاری از کشورهای دیگر هم محبوب و پرکاربرد است. محصولات این شرکت در عین ارزان بودن، کیفیت مناسبی نیز دارند و در بسیاری از کسب و کارهای کوچک، متوسط و حتی بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تعدادی از محصولات این شرکت در ابتدای این صفحه معرفی شده‌اند. برای آشنایی بیشتر با این شرکت و محصولات آن و آگاهی از قیمتها به بخش دستگاه حضور و غیاب zkteco مراجعه کنید.

تایمی (TIMMY)

Timmy نیز همانند zk از برندهای شناخته شده چینی در بازار است که دستگاههای متنوع و باکیفیتی را روانه بازار کرده است. قیمت محصولات Timmy نیز مناسب و به صرفه است و در محدوده 4 میلیون تا 15 میلیون تومان میتوان از دستگاههای این شرکت خارجی استفاده کرد. در این بخش نیز 4 دستگاه از محصولات تایمی معرفی شده‌اند. برای آشنایی بیشتر با این شرکت از صفحه دستگاه حضور و غیاب Timmy بازدید کنید.

سایر برندهای خارجی دستگاه حضور و غیاب

علاوه بر برندهای معرفی شده، شرکتهای خارجی دیگری هم در بازار حضور و غیاب ایران فعال هستند و محصولات محدودی را روانه بازر کرده‌اند. از جمله این شرکتها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آیا دستگاه حضور و غیاب خارجی برای استفاده برای کاربران ایرانی مناسب است ؟

بله. در حال حاضر سهم عمده بازار حضور و غیاب و کنترل تردد ایران در اختیار برندهای خارجی و وارداتی است و تعداد زیادی از نمایندگان و فروشندگان داخلی اقدام به عرضه و پشیبانی این محصولات می‌کنند. بیشتر این دستگاهها دارای منو فارسی، تقویم شمسی و سخنگوی فارسی هستند و هیچ نگرانی بابت سازگار بودن آنها برای کاربران ایرانی وجود ندارد.

در ضمن در کنار این دستگاهها، شرکتهای فروشنده، نرم افزار حضور و غیاب ایرانی تولید خود را به مشتری عرضه می‌کنند که کاربر میتواند توسط آن به راحتی با دستگاه ارتباط برقرار کرده و گزارشات مورد نظر را تهیه کند.

 

دستگاه حضور غیاب خارجی بخریم یا ایرانی ؟

تفاوتی ندارد که شما از دستگاه حضور و غیاب ایرانی استفاده کنید یا دستگاه خارجی، بلکه کیفیت و کارایی دستگاه بسیار مهم است و اینکه شرکت فروشنده بتواند پشتیبانی و خدمات پس از فروش مناسبی به شما ارائه دهد.

در خرید دستگاه حضور و غیاب خارجی به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • برند متفرقه خارجی نخرید. بسته به بودجه خود از یکی از برندهای معرفی شده در این بخش خرید کنید.
  • از فروشنده (شرکت) معتبر خرید کنید. فروشگاههای لوازم اداری یا سایتهای فروشگاهی نظیر دیجی کالا و ترب، گزینه مناسبی برای خرید اینجور محصولات نیستند.
  • دقت کنید که دستگاه حضور و غیاب خارجی خریداری شده دارای گارانتی و خدمات پشتیبانی مناسب باشد.
  • دستگاه خارجی باید برای کاربران ایرانی بومی سازی شده باشد : منو و سخنگوی فارسی، تقویم شمسی، نرم افزار حضور و غیاب ایرانی باشد.

 

سفارش-از-طریق-واتساپ
سفارش-از-طریق-تماس-تلفنی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا