تبلیغات

دستگاه حضور و غیاب سیار (قابل حمل)

اگر با توجه به شرایط کاری خود نیاز به دستگاه حضور و غیاب سیار دارید، می‌توانید از محصولات ارائه شده در مجله حضور و غیاب استفاده نمایید. محصولات ارائه شده دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش بوده و با یک نرم افزار حضور غیاب رایگان تقدیم شما خواهد شد.

از این سیستم‌ها در مشاغلی که پرسنل امکان حضور در محل نصب دستگاه حضور و غیاب در ورودی شرکت ندارند استفاده می‌شود. به طور مثال برای مشاورین املاک، پیک‌های موتوری، پست‌های برق یا صنایع پتروشیمی، مدارس، پروژه‌های ساختمانی، معادن،  و … می‌توان از دستگاه ساعت زنی سیار استفاده نمود.

دستگاه-حضور-و-غیاب-سیار-lx15
دستگاه-حضور-غیاب-قابل-حمل-k14
دستگاه-حضور-غیاب-سیار-k30

حضور-و-غیاب-سیار-mb30

دستگاه-حضور-غیاب-رومیزی-uface302
دستگاه-حضور-و-غیاب-سیار-uface402

 

برای مشاهده مشخصات، قیمت‌ها و سایر مدل‌ها بر روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید دستگاه ساعت زنی

 

ویژگی‌های دستگاه حضور و غیاب سیار (پرتابل)

دستگاه حضور و غیاب سیار باید سبک وزن باشد تا بتوان آن را به راحتی حمل کرد، داشتن باتری داخلی و امکان استفاده رومیزی نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که در انتخاب این سیستم‌ها باید در نظر گرفت.

  • به دلیل حمل همیشگی این دستگاه، وزن سبک باعث می‌شود راحت‌تر بتوانیم آن را حمل کنیم.
  • یکی از نکات مهم در خرید دستگاه حضور غیاب سیار داشتن باطری داخلی است. چرا که ممکن است جایی که میخواهیم از دستگاه استفاده کنیم، برق نداشته باشیم. البته در حال حاضر باتری های اکسترنال نیز وجود دارد و در صورت نیاز می‌توان دستگاه ساعت زنی را به باطری اکسترنال متصل کرده و از آن استفاده کرد.
  • امکان استفاده رومیزی نیز در دستگاه های قابل حمل مهم است. وقتی شما دستگاهی را به صورت سیار استفاده می‌کنید، بنابراین نیازی به نصب دیواری ندارید و بهتر است بتوانید از آن به صورت رومیزی استفاده کنید.
  • برخورداری از حافظه و ظرفیت مناسب برای نگهداری ترددها : ورود و خروج پرسنل سیار بر روی حافظه دستگاه ساعت زنی ثبت و ذخیره می‌شود و در زمان مناسب دستگاه به کامپیوتر متصل شده و اطلاعات آن توسط نرم افزار حضور غیاب فراخوانی می‌شود. این دستگاهها باید امکان تخلیه اطلاعات با فلش مموری را نیز داشته باشند.

 

بنابراین برای استفاده از چنین دستگاههایی به چند نکته توجه داشته باشید:

  1. قبل از حمل دستگاه به نقطه مورد نظر برای ثبت ورود و خروج پرسنل از شارژ باطری آن اطمینان حاصل کنید و اگر باطری داخلی یا اکسترنال شارژ نداشت، حتماً آن را بمدت چند ساعت به برق متصل نمایید تا شارژ کامل شود.
  2. حتماً در فواصل زمانی منظم، اطلاعات ثبت شده بر روی دستگاه حضور غیاب سیار را توسط نرم افزار بخوانید (تخلیه کنید)، تا احتمال حذف اطلاعات بدلیل پر شدن حافظه وجود نداشته باشد.
  3. از وارد آمدن ضربه به دستگاه جلوگیری کنید.
  4. دستگاه را در جایی استفاده کنید که در معرض باد و باران و نور خورشید نباشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا